Святослав Горбань

Директор по маркетингу, Kyivstar

Відповідає за створення і реалізацію стратегії маркетингу і продажів, розробку тарифів, нових продуктів, пристроїв, підтримку CRM, розвиток фіксованого зв'язку, а також бренда «Київстар».

У Святослава понад 15 років роботи в галузі маркетингу. Має три вищі освіти, зокрема ступінь MBA Інституту міжнародних відносин (IBR).

У 2001 році закінчив факультет інформатики та обчислювальної техніки Національного університету України «Київський політехнічний інститут», 2004-го у тому самому виші здобув маркетингову освіту. У 2008 році в Берліні отримав ступінь MBA в Інституті міжнародних відносин IBR.

Ольга Горбановская
Уолтер Гордон
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА