Популярно

Навчання вигідне.

Іноді дуже легко недооцінити, як багато воно дає.

Уявіть співробітника, який цьогоріч працюватиме у вашій компанії 2 тис. годин. Компанія зазвичай витратить 10-20 годин на його навчання, тобто близько 1% його річної завантаженості.

Скільки цій людині потрібно вчитися, щоб працювати на своїй посаді на 10% краще? Якщо ви інвестуєте у навчання 100 годин (!), ця інвестиція окупиться через шість місяців. Є небагато інвестицій, які можуть дати подвійний прибуток за рік.

А тепер глибше проаналізуємо ситуацію.

Уявіть менеджера з обслуговування клієнтів. Якщо порахувати всі витрати, то вартість обслуговування одного клієнта по телефону може становити до $5. Без попереднього тренінгу менеджер не розумітиме продукту, не знатиме, як зацікавити ним клієнта, або не зможе швидко працювати з вашими системами. Звідси цінність дзвінка дорівнюватиме нулю, а фактично буде від’ємною, бо ви розчарували клієнта.

Однак після спеціальної підготовки менеджер може легко донести до клієнта вартість бренда у $30, при цьому витрати на навчання менеджера становитимуть $5. Тобто замість нульової цінності можна мати дохід від бренда $25. І цей ROI може бути ще вищим.

Окрім того, працівник без попереднього навчання потрапляє у пастку не один раз. Безліч разів на день в одну й ту саму пастку.

Недалекоглядна організація думає, що скорочення навчальних програм – це економія грошей. У короткотерміновій перспективі топ-менеджери переймаються запитанням: який сенс навчати людей, якщо вони однаково підуть з компанії? Але я би поставив питання по-іншому: чи безпечно не навчати тих, хто залишається працювати? Відповідь однозначна.

Як успіх компанії залежить від навчання співробітників, так само успіх кандидата під час  працевлаштування залежить від його здобутих навичок. Етап, коли суспільство і організація були відповідальними за те, що ми знаємо і як вирішуємо проблеми, давно позаду. Сучасний світ вимагає від людей брати відповідальність на себе за свою підготовку, хоча це зробити не просто.

Матеріал англійською

02.02.2016
Что нового
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА