Новини
Скоринг: що таке кредитний скоринг і як він працює

Якщо ви хочете відрізнити сумлінних клієнтів від кредитних шахраїв і неплатоспроможних людей з більшою точністю, скористайтеся банківським (кредитним) скорингом.

Сегментація клієнтів: що це таке та як сегментувати ЦА

Сьогодні фраза «розділяй і владарюй» набула нового значення. Сегментація цільової аудиторії, тобто її поділ за основними характеристиками, дозволяє бізнесу відшукати найефективніший підхід до кожної групи потенційних і наявних клієнтів.

Портрет клієнта: як його скласти за допомогою Big Data

Хочете продавати більше? Портрет клієнта, заснований на даних Big Data, допоможе дізнатися характерні риси та особливості потенційних споживачів вашого продукту, а також скласти маркетинговий профіль ідеального клієнта.

Геомаркетинг: що це таке та як працює

Геомаркетинг – один з нових напрямків маркетингового аналізу, який допомагає розробити й обґрунтувати концепцію будівництва, визначити вигідне місце розташування для комерційної нерухомості.

Фінансовий скоринг: що це таке та чим може допомогти Big Data

Щоб з великою точністю відрізнити сумлінних клієнтів від шахраїв і неплатоспроможних людей, скористайтеся фінансовим скорингом від Київстар.

Скоринг для МФО: чим Big Data буде корисною для мікрофінансових організацій

Хочете відрізняти сумлінних позичальників від кредитних шахраїв і неплатоспроможних клієнтів? Скористайтеся кредитним скорингом для МФО на базі Big Data.

Скоринг у страхуванні: що це таке та чим може допомогти Big Data

Хочете убезпечити свій бізнес від збитків, запобігти відтоку клієнтів? Використовуйте скоринговий бал. Скоринг у страхуванні працює не менш ефективно, ніж у банківській справі. Детальніше про особливості та переваги цього інструменту – читайте в нашій статті.

Знайомимось із Microsoft Azure Stack: що це таке, навіщо й для кого

Використання хмарних (cloud) моделей для зберігання інформації стає популярним трендом сучасності. Але багато хто й досі задається питанням, що таке Azure Stack і в чому його переваги.

Big Data: що це таке та як працює

Аналіз великих даних відкриває безліч можливостей для розвитку бізнесу. За допомогою Big Data можна точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, більш грамотно побудувати комунікацію з клієнтами, таргетинг і багато іншого.

Look-alike: що це за аудиторія та як її визначити

Якщо в найближчих планах розширення бізнесу та вихід на нових споживачів, ми знаємо, що вам запропонувати.