Почни подорожувати своєю країною разом з UnexploredCity/Недосліджена країна

icon
174

Українці дедалі рідше подорожують рідною країною і частіше прагнуть за кордон, особливо зважаючи на умови безвізу. Найчастіше ми з вами навіть не знаємо, які дивовижні місця і пам’ятки випускаємо з уваги. Команда стартапу «UnexploredCity|Недосліджена країна» вважає, що настав час більше дізнатися про свою країну. Марина Черновол, СЕО проекту і ентузіаст українського туризму, ділиться історією створення сервісу.

Все почалося нещодавно: рік тому за чашкою кави Марина і Максим – майбутні CEO і CTO проекту UnexploredCity – обговорювали чергову поїздку. І йшлося не про Україну. Зрозумівши те, що переважна більшість друзів і знайомих подорожують іншими країнами, несправедливо забуваючи, наскільки красивою і незвичайною буває рідна країна, Марина і Макс дійшли висновку, що треба з цим щось робити.

Для підготовки до будь-якої подорожі потрібно вивчити купу блогів, прочитати з десяток форумів, скласти мільйон маршрутів на всі випадки життя. На жаль, не завжди є час на ретельну підготовку. А іноді буває так, що ти опиняєшся в невеликому незнайомому, але справді чарівному місті, про яке в інтернеті написано зовсім небагато. Потрапляючи в таке місце, залишається тільки ставити питання місцевим жителям або покладатися на випадок і удачу.

Такі роздуми за чашкою кави і стали поштовхом для створення сервісу, який дозволив би кожному розповісти історію свого міста.

Команда стартапу вже не перший рік разом: Марина Черновол (СЕО) і Максим Шкарупа (СТО) знайомі один з одним зі школи. Дружба, перевірена роками, переросла в активну роботу над спільним проектом. Згодом у команді з’явилися СІО Дмитро Кардашуккопірайтер і контент-менеджер Настя Медведєва, розробники Іван Горобець і Алекс Логвиненко, тестувальник Наталя Дюкарєва.

 «Ми постаралися створити ресурс, з допомогою якого подорожувати і пізнавати рідну країну стане легко і цікаво. У будь-який час дня і ночі».

Марина Черновол

СЕО UnexploredCity|Недосліджена країна

Як розповісти про улюблене місто так, щоб людина закохалася в нього після першої ж прогулянки? Можна показати місце таким, як воно є – провести людиною вуличками і двориками, поділитися улюбленими місцями, розповісти про важливі події. В реальності не завжди є час і можливість для такої екскурсії, а ось віртуально організувати значно простіше. Соціальна туристична платформа, де будь-який бажаючий може стати гідом, і формат електронних екскурсій саме для цього і потрібен, щоб ділитися улюбленими маршрутами і закохувати в своє місто туристів.

UnexploredCity надає сервіс із реєстрацією в один клік, простою формою створення текстової екскурсії, і можливістю підвантаження фотографій. Після модерації протягом 3 днів ваш маршрут з’являється в мобільному додатку та тревел-помічниках у Telegram і Facebook Messenger. Тепер будь-який мандрівник, опинившись у вашому місті, може ознайомитися з ним, зробити «своїм».

 «З першого погляду -«yet another travel guide». Але ні, він приходить до тебе в телефон сам. Бот в месенджері, який підхоплює тебе проскакати містом години зо дві без перепочинку, побачити небанальні пам’ятки, описані, як я здогадуюся, небанальними авторами – професійними краєзнавцями та гідами. І те, що це саме бот – це супер, адже сервіс приходить безпосередньо в середовище проживання користувачів, не змушуючи їх завантажувати додаток».

Карина Лапіна

Product Lead, SOLAR Digital,

ментор Radar Tech

У Телеком-акселератор 2.0 RadarTech за підтримки Kyivstar команда йшла дуже усвідомлено з метою перевірити всі гіпотези (за допомогою бази абонентів телеком-оператора зробити це нескладно), провести пілотний проект рішення і дізнатися у менторів програми всі секрети ведення бізнесу. Після презентації проектів в Київстар команда UnexploredCity вкотре переконалася в тому, що вектор розвитку обраний правильно. Для успішної інтеграції рішення належить виконати ще чимало роботи, але час на це команда ще має. На фінальному Demo Day в жовтні команда продемонструє результати роботи над проектом – рекомендуємо стежити за анонсами.

Теги
icon
174