Як обрати АТС: чотири важливі критерії

Як обрати АТС: чотири важливі критерії

icon
626

Як і яку віртуальну АТС вибрати

Щоб бізнес працював ефективніше та приносив більше доходу, важлива чітка організація роботи всередині компанії та взаємодії з клієнтами (навіть якщо це маленький інтернет-магазин). Ми підготували невеличкий огляд послуг B2B, які допоможуть оптимізувати багато процесів. Давайте розберемося, що краще вибрати і яка різниця між віртуальною АТС, IP-телефонією та аналоговою АТС.

IP-телефонія – це хороший варіант заміни фіксованих телефонних номерів, що не вимагає великих вкладень в обладнання. Переваги технології: міський номер завжди з вами, голосовий зв’язок працює через інтернет, офісна мережа легко масштабується, можна скористатися набором додаткових послуг і підключити «Віртуальну мобільну АТС».

Офісна АТС (автоматична телефонна станція) допомагає оптимізувати навантаження на абонентські лінії, полегшує внутрішній зв’язок і спрощує роботу своїм користувачам. Аналогові АТС в порівнянні з віртуальними програють останнім за декількома пунктами:

  • обладнання: міні-АТС для офісу обійдеться в кругленьку суму, а для роботи хмарної станції дорога техніка не потрібна;
  • ремонт: цифрове обладнання для віртуальної АТС знаходиться у провайдера, тому вам не доведеться турбуватися про його сервісне обслуговування;
  • простота налаштування: керуйте створеною телефонною мережею через простий і зрозумілий веб-портал. Все, що для цього потрібно – доступ до комп’ютера та Інтернету.

Як вибрати хмарну АТС: 4 важливих критерії

Обмірковуючи питання, яку віртуальну АТС вибрати, враховуйте:

  1. Надійність провайдера. Наприклад, Київстар використовує устаткування та програмне забезпечення з Європи, якість якого перевірена багатьма клієнтами – вже понад 70 000 номерів мобільного та фіксованого зв’язку підключені до послуги «Віртуальна мобільна АТС».
  2. Захист інформації. Оператор, на серверах якого будуть зберігатися записи телефонних розмов, повинен забезпечити надійний захист даних. Для цього використовують відповідні сервіси ідентифікації та верифікації клієнтів.
  3. Функціональність. Хороша сучасна АТС вміє не тільки розподіляти вхідні дзвінки, але й здійснювати безліч дзвінків одночасно, вести статистику та запис розмов, переводити вхідні дзвінки без роз’єднання зв’язку, взаємодіяти з CRM-системами та багато іншого.
  4. Зручність використання. Технології мають робити життя простішим і комфортнішим. Тому важливо, щоб підключити віртуальну АТС було нескладно, і ви в будь-якому зручному для вас місці та в будь-який час могли налаштувати послугу або скористатися її перевагами, маючи під рукою лише доступ до мережі та ноутбук.
icon
626