Популярно

Корпоративні-медіаРЕЄСТРАЦІЯ

Технології управління 2.0. Лідер-комунікатор — роль керівника, що стала дуже актуальною. Корпоративні медіа: нові правила ефективного використання

  • Чому 12 тисяч сімейних компаній (дослідження Ернст & Янг) вважають комунікацію другою за важливістю проблемою?
  • Маніфест Agile — люди і взаємодія важливіше всього іншого
  • З яких ролей керівник робить вибір? Що в пріоритеті
  • Що робить роль комунікатора такою важливою сьогодні
  • Базові компетенції комунікатора6. Ключові інструменти комунікації, якими керівник може скористатися
  • Корпоративні  медіа  —  тренд,  який  не  всі помітили. Наповненнякорпоративних каналів медійним вмістом
  • Хто командує корпоративним медіа — HR, PR, маркетинг або СЕО?
  • Корпоративний контент — про що це?
  • Ключ до успіху — включення корпоративних медіа в бізнес-процеси компанії.

Бонус для учасників — створюємо проект корпоративного журналу, який всім співробітникам захочеться прочитати і навіть зберегти

Михайло Вейсберг — експерт менеджменту і комунікацій.Заснував видавничій дім «Галицькі контракти», яким керував багато років. Володіє консалтинговою компанією «Корпоративні медіа. Вейсберг і партнери». Займається коучингом керівників, навчає стратегічного підходу в сучасних комунікаціях і продажах. Автор книги «Ролі, які керівник грає в офісі».

25.05.2016
Что нового
комментарии
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА