Головна

Понеділок, 16 Травня 2022
Інструменти для розвитку ритейлу

Дізнайтеся більше про можливості рішень для сфери ритейлу у нашій новій мінікнизі.

Отримати книгу
Сучасні цифрові рішення для SMART-держави

Дізнайтеся про складові розумного міста та про те, як інструменти Київстар допомагають державі в диджитал-трансформації.

Отримати книгу
Хмарні рішення для бізнесу

Дізнайтеся переваги й приклади міграції в хмару за допомогою Microsoft Azure та Azure Stack з Київстар у новій мінікнизі.

Отримати книгу
BIG DATA – сучасний інструмент для розвитку бізнесу

Як масштабувати свій бізнес за допомогою великих даних? Як знайти нових клієнтів та збільшити продажі? Як знайти правильні локації для нових торгових точок? Як найкраще вивчити своїх споживачів та створити для них привабливі пропозиції?

Усі особливості Big Data та секрети її застосування в сучасних бізнес-реаліях ви знайдете в нашій мінікнизі.

Отримати книгу
Сучасні технології для автоматизації бізнесу

Дізнайтеся більше про М2М та IoT, приклади й переваги їх застосування в нашій новій мінікнизі.

Отримати книгу
Важливе для бізнесу
Інтерв’ю, статистика, історії успіху та продукти Київстар, щоб ваша справа стала ще ефективнішою.
Хочете допомогти українцям? Добірка благодійних фондів та організацій

Події останніх місяців згуртували українців як ніколи. Кожен боронить свій фронт – бійці, медики, волонтери, бізнес та звичайні українці. З початком бойових дій фінансову та гуманітарну допомогу надали десятки фондів та організацій. Люди з усього світу об’єднуються, щоб допомогти нам витримати ці ви

Бізнес у смартфоні. Які технології допоможуть відкрити нову справу?

Каса у смартфоні, е-документи та хмарні сховища. Ці сучасні технології від Київстару вже сьогодні допомагають малому бізнесу відновлювати роботу та працювати у різних областях України. Або навіть розпочати нову справу під час війни. Адже для більшості потрібних для роботи інструментів і сервісів під

Київстар підтримує бізнес під час війни: комплекс рішень «Бізнес працює» та сервіси без оплат

Для продовження, відновлення або початку роботи бізнесу навіть в умовах війни Київстар пропонує компаніям скористатися можливостями комплексу рішень, який підібраний з урахуванням найактуальніших потреб в комунікації, організації роботи, бізнес-процесів та захисту даних. Для легкого початку роботи і

Роумінг як вдома: тепер внутрішні тарифи Київстар діють в 16 країнах ЄС

Київстар збільшує підтримку своїх клієнтів, які змушені виїхати через війну до країн Європейського союзу. Тепер абоненти національного мобільного оператора можуть спілкуватись за своїми «домашніми» тарифами у 16 країнах. Це стало можливим завдяки послузі «Роумінг як вдома», яку компанія запустила у

Що таке eSIM та як її підключити?

SIM, MicroSIM, nanoSIM… Еволюція технологій не стоїть на місці, тож тепер уже настає епоха і віртуальних SIM-карт — eSIM, які вбудовані одразу у материнську плату смартфону. Новий стандарт дозволяє відмовитися від фізичної SIM-картки. Наскільки це зручно, які особливості є у даному функціоналі та як

Хмарне рішення для ритейлу: досвід онлайн-нарад в компанії Coop

Активний розвиток будь-якого мережевого ритейлу неможливий без оперативного спілкування між співробітниками усіх підрозділів. Враховуючи те, що крок за кроком все більше компаній намагаються організувати віддалений процес роботи, саме переваги хмарних рішень надали ритейлерам свободу ведення бізнесу

Допомогти постраждалим від війни можна відправивши смс

Київстар запустив короткий номер для збору коштів на потреби вимушено переміщених осіб. Усі абоненти передплаченого зв’язку оператора можуть відправити СМС-повідомлення на номер 88012 і з мобільного балансу буде перераховано 25 гривень до міжнародного благодійного фонду “Карітас України”*.
Минулого

Київстар підтримує безоплатними послугами абонентів у містах та селах, що найбільше постраждали через війну

Мобільний оператор зосереджує увагу на підтримці абонентів, які знаходяться в містах та селах з активними бойовими діями, або у тимчасово окупованих населених пунктах.
Абоненти передоплати, які знаходяться у таких містах та селах, кожні 7 днів будуть отримувати від Київстар безлімітні дзвінки всеред

Як працює малий та середній бізнес під час війни

Український бізнес поступово починає повертатися до роботи. Відкриваються магазини, кав’ярні, СТО та інші заклади. Більшість з них не лише продають товар чи надають послуги, але й перераховують кошти зі своїх продажів на користь Збройних сил України. Як почуває себе малий та середній бізнес під час

Київстар забезпечив Домашнім Інтернетом 1000 бомбосховищ України

Щоб підтримати клієнтів, які найбільше потребують зв’язку та доступу до життєво важливої інформації, Київстар безкоштовно надає інтернет вже у 1000 бомбосховищах по усій Україні. Від початку війни дану послугу від оператора отримують такі міста як Київ, Житомир, Рівне, Львів, Дніпро, Обухів, Хмельни

Як перемогти на офісному фронті

Повномасштабна війна росії проти України уповільнила, зменшила чи навіть повністю зупинила 86% українських компаній, як кажуть дослідження KSE. Підприємці з усіх сил намагаються повернутися до роботи: кожен п’ятий для цього розпочав галузеву трансформацію, а 16% — планує це робити.
На допомогу украї

Хмарні технології рятують бізнес під час війни

На третій місяць загарбницької російської війни проти України бізнес поступово поновлює свою роботу. Стати до праці повністю вже вдалося третині українських компаній, про що говорять дослідження EBA. Водночас більшість бізнесів все ще працюють частково: 47% компаній обмежили свою роботу географічно,

Київстар перерахував 5 мільйонів гривень на гуманітарну допомогу постраждалим від війни

Національний мобільний оператор виділив 5 мільйонів гривень до МБФ «Карітас України». Благодійні кошти надані на гуманітарні потреби вимушено переселених українців, які постраждали від війни та опинилися в скрутному становищі внаслідок бойових дій на території України. На переказані кошти фонд придб

Як захистити компанію від DDoS-атак?

Уже не перший місяць (а вірніше – не перший рік) хакери-кіберзлочинці активно випробовують на міцність український інформаційний простір. Держспецзв’язку повідомляє, що у рейтингу найпопулярнішої кіберзброї — DDoS-атаки. Ключова їхня ціль зараз, на думку Міністра цифрової трансформації У