Головна / Автори / Костянтин Вечір

Костянтин Вечір

Директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. В Київстар працює понад 10 років, починав з позиції менеджера з продажу в корпоративному сегменті, пізніше очолював відділ корпоративних продажів, потім департамент по роботі з компаніями малого та середнього бізнесу і департамент по роботі з держструктурами. Має великий досвід запуску нових проєктів, пов'язаних з діджитал-сервісами. Глибоко розуміє нюанси роботи з бізнес-клієнтами, знає, як залишатися з ними в контакті, розуміти потреби, виправдовувати очікування і вибудовувати довгострокову співпрацю.
  • Всі
  • Бізнес рішення
  • Інтерв'ю
Як створити успішний продукт на B2B-ринку: Костянтин Вечір про клієнтоцентричну модель бізнесу

Близько 90% усіх стартапів у світі зазнають невдач. З них 10% не проживають і року, а більшість — існують від 2 до 5. Схожа тенденція є й у бізнесу, який запускає нові продукти на ринку: лише одиниці стають справді успішними та приносять своїм компаніям гарний прибуток. То в чому проблема?
Ключем д

Як створити успішний продукт на B2B-ринку: Костянтин Вечір про клієнтоцентричну модель бізнесу

Близько 90% усіх стартапів у світі зазнають невдач. З них 10% не проживають і року, а більшість — існують від 2 до 5. Схожа тенденція є й у бізнесу, який запускає нові продукти на ринку: лише одиниці стають справді успішними та приносять своїм компаніям гарний прибуток. То в чому проблема?
Ключем д

Як створити успішний продукт на B2B-ринку: Костянтин Вечір про клієнтоцентричну модель бізнесу

Близько 90% усіх стартапів у світі зазнають невдач. З них 10% не проживають і року, а більшість — існують від 2 до 5. Схожа тенденція є й у бізнесу, який запускає нові продукти на ринку: лише одиниці стають справді успішними та приносять своїм компаніям гарний прибуток. То в чому проблема?
Ключем д