Сет Годин

Председатель правления, Squidoo.com

Сет Годін – автор десяти світових бестселерів про маркетинг, які перекладені понад 30 мовами. Його «Вивільнення вірусу ідей» – найпопулярніша електронна книга серед йсіх виданих, а «Бузкова корова» – бестселер з маркетингу минулого десятиліття.

Праця «Племена» – світовий бестселер за рейтингами Amazon, New York Times, Business Week та Wall Street Journal. У книзі йдеться про лідерство (найбільш ефективну форму маркетингу) та про те, як стати лідером, здійснюючи дійсно важливі вчинки. Його остання книга «Лінчпін» – найбільш продавана книга за всю кар'єру Сета Годіна.

Крім того, Сет – засновник і голова правління Squidoo.com, швидко зростаючого веб-сайту рекомендацій. Його блог – найпопулярніший серед маркетингових блогів в інтернеті. До того як стати письменником і блогером, Сет Годін був віце-президентом прямого маркетингу в Yahoo !, куди прийшов після продажу свого першого онлайн- стартапу Yoyodyne.

Виджей Говиндараджан
Маршалл Голдсмит
Публикации
Training and the infinite return on investment

We’ve long passed the point where society and our organization are taking responsibility for what we know and how we approach problems. We need to own it for ourselves.

Означает ли цифровая эра закат брендов класса «делюкс»?

Предметы роскоши в том виде, в каком мы их знаем, были придуманы/введены в оборот/регламентированы в семнадцатом веке Жаном-Батистом Кольбером, генеральным контролером финансов и фактическим главой правительства Людовика XIV. Вначале предметы роскоши были просто товарами повышенного качества — сделанными лучше, из лучших материалов и т

Просто дайте мне работать!

Мне нужен менеджер по продажам (а то и десяток менеджеров по продажам), чтобы я мог делать свое дело.
И еще инвесторы, чтобы они вложили в меня деньги, и я мог делать свое дело

Organizing for growth

Maybe it’s (finally) working. Maybe demand is up, opportunities keep presenting themselves and people want to work with you

Is better possible?

The answer to this is so obvious to me that it took me a while to realize that many people are far more comfortable with ‘no’.
The easiest and safest thing to do is accept what you’ve been ‘given’, to assume that you are unchangeable, and the cards you’ve been dealt are all that are available

Нужно ли придумывать новое слово?

Давным-давно я был «упаковщиком книг». Нет, я не собирал коробки, в которые упаковывались книги, я был чем-то вроде книжного продюсера, какие бывают в кинематографе

Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА