З розвитком технологій удосконалюються методи пошуку цільової аудиторії та підвищення прибутку. Наприклад, інструменти та сервіси Big Data від Київстар допоможуть вам дізнатися, як за допомогою великих даних залучити клієнтів у навчальний центр.
Чому Big Data
Big Data, або Великі дані, — цим терміно
Інструменти Big Data успішно працюють у різних сферах бізнесу, незалежно від діяльності та специфіки продукту. Рішення, створені на основі технології Великих даних, допомагають відповідати на виклики часу та вирішувати важливі питання, наприклад, де відкрити і як залучити клієнтів у фотостудію або ф
У добірку сервісів на кожен день, що допомагають компаніям працювати незалежно від карантинних обмежень, увійшли найбільш зручні та вигідні пропозиції для зв’язку, комунікацій між працівниками та з клієнтами, автоматизації бізнес-процесів тощо.
В умовах, коли велика кількість компаній стикається з н
Сьогодні робота онлайн — це гарантія гнучкості компанії і причина провести діджиталізацію бізнесу. Адже для продуктивної віддаленої роботи потрібно мати швидкий і стабільний інтернет, хмарні технології, онлайн-сервіси для комунікації та роботи з документами. Впровадження сучасних технологій допомага
eSIM, або embedded-SIM (від англ. embedded — вбудований) — це інтегрований найчастіше в материнську плату смартфона, планшета, смартгодинника або іншого пристрою чіп розміром приблизно 5×5 мм, який зберігає дані та виконує функції SIM-карти. Щоб використовувати технологію Remote SIM Provisioning, по
Чи добре ви знаєте цільову аудиторію свого продукту або послуг? Київстар допоможе познайомитися ближче зі своїми клієнтами за допомогою Big Data — великих даних, накопичених і агрегованих телеком-оператором. На основі Big Data можна створити портрет ідеального покупця, знайти найкраще місце для відк
Досвід компанії «ВЕЛЬЮ-ІНЖИНІРИНГ»
Кілька місяців тому стало зрозуміло, що пандемія може зашкодити не лише здоров’ю людей, а й бізнесу. Тому компанії в екстреному режимі почали переводити працівників на віддалену роботу, використовуючи для цього все, що було під рукою — ZOOM, Skype, Facebook,
Директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку «Київстар» Костянтин Вечір розповів AIN.UA, як за допомогою сервісів Microsoft Teams, Star.Docs і Віртуальної мобільного АТС компанія перейшла на віддалену роботу і допомогла зробити це своїм клієнтам.
Коли почався карантин, понад 80% співробітникі
Подорожі – один з найпопулярніших видів дозвілля та відпочинку. Разом з попитом збільшується кількість туроператорів і привабливих пропозицій. Тому сьогодні зачіпаємо важливу для підприємців тему: як залучити клієнтів у турагентство.
Онлайн чи офлайн
Інтернет відкрив величезні можливості для бізнесу
Всі дії людей в інтернеті (пошукові запити, лайки в соцмережах, покупки та багато іншого) – це величезний інформаційний пласт – Big Data («великі дані»). Використання цих даних допоможе дізнатися більше про цільову аудиторію, зробити пропозиції та комунікацію персоналізованими. У цій статті ми спроб