Один з трендів в організації роботи у 2023 році — це завжди бути на зв’язку, зокрема з колегами, клієнтами та партнерами. При чому ваше або їхнє перебування в інших країнах не повинно позначатися на якості та швидкості роботи. Для цього треба знати, як правильно користуватися міжнародними дзвінками
Знайти свого клієнта та правильно з ним комунікувати — це невіддільна частина успіху для кожного підприємства. Проте якщо компанія обирає неправильну цільову аудиторію для свого маркетингу, то це може призвести до суттєвих збитків та навіть краху бізнесу. То як зрозуміти, що ваша рекламна кампанія н
Ми вже розповідали, який вид підключення обрати для роботи малому, середньому, великому бізнесу та ФОП. Це важливо знати, адже для різних компаній можуть підійти зовсім різні рішення. Втім, чи ви задумувалися, як технічно підключається інтернет, скажімо, до вашого офісу або дому? Іншими словами, як
Рівень задоволеності клієнтів обслуговуванням, послугами або товарами компанії — це один із найважливіших критеріїв бізнесу. Існує навіть декілька метрик для його аналізу, як-от Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction Index (CSI) та інші. Втім, що робити, коли показники виявляються не райдуж
DevOps є стандартною практикою у багатьох технологічних компаніях і стартапах. Організації, які впровадили DevOps, помічають підвищення продуктивності та ефективності роботи, фіксують значно коротший час виходу на ринок продуктів та, як наслідок, підвищення задоволеності їхніх клієнтів. Тож, пропону
Захист корпоративних даних та інформації про клієнтів є одним з найважливіших завдань для бізнесу. Зокрема, необхідно піклуватися про кібербезпеку робочих пристроїв: ноутбуків, планшетів, смартфонів тощо. Адже кожна кінцева точка — це «двері», через які співробітники отримують доступ до робочих ІТ-с
Інтернет речей є однією з найбільш популярних технологій, які незабаром змінюватимуть спосіб роботи багатьох компаній. IoT (Internet of Things) — це важливий напрямок для розвитку організацій, які прагнуть бути в курсі нових тенденцій, орієнтуватися у цифрових трансформаціях та бути конкурентоспромо
Попри стрімкий розвиток мобільного зв’язку, не втрачає популярності й фіксована телефонія, зокрема сучасна та модернізована, яка працює через інтернет. Мова про один з її різновидів — багатоканальний номер 0-800. Ми вже розповідали, які можливості він надає для організацій. А сьогодні поділимося при
Для успішної маркетингової кампанії необхідно детально продумати кожну дрібницю. Варто ретельно вивчити можливі рекламні платформи, розробити бюджет та розрахувати потенційні результати. Особливу увагу приділіть фінансовій складовій, адже від правильного розподілу коштів залежить ефективність усіх а
Правильно організований відділ продажів надзвичайно важливий для компаній, адже саме він сприяє розвитку та успіху бізнесу. Тут усі елементи, так само як у двигуні автомобіля, мають функціонувати синхронно та ефективно: команда повинна мати чіткі цілі, налагоджену комунікацію, простий процес укладан