Головна / Новини / Інтерв'ю

Інтерв'ю

Бізнес-пріоритети 2021 року: віртуалізація, Big Data і безпека даних

Що варто очікувати компаніям у новому році?
У 2020-му українському бізнесу довелося адаптуватися до кризових умов, освоюючи нашвидкуруч малознайомі діджитал-технології. Але як вижили ті компанії, у яких не було можливості перевести всю роботу в онлайн? На які продукти й сервіси виріс попит? І чого ч

Три сервіси для віддаленої роботи співробітників: досвід «Київстар»

Директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку «Київстар» Костянтин Вечір розповів AIN.UA, як за допомогою сервісів Microsoft Teams, Star.Docs і Віртуальної мобільного АТС компанія перейшла на віддалену роботу і допомогла зробити це своїм клієнтам.
Коли почався карантин, понад 80% співробітникі

Заробити на big data: 3 кейси від виробництва, банків і ритейла

Який профіт може принести обробка великих даних? І чому  математика сама собою не працює? Ментор Big Data School від Київстар Сергій Марін розповідає, кому і як може бути корисним використання великих даних, щоб робити бізнес продуктивнішим.
Будь-які інновації та технології в бізнесі потрібні лише з

Токенізація та Big Data — перспективні технології найбільшого телеком-оператора України

Директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков розповів редакції The Page, над якими інноваціями та технологіями працює компанія. Одні з найцікавіших напрямків: токени для оплати комунальних послуг і Big Data
Інновацією, яку в майбутньому отримають користувачі, стануть токени. У

Ілля Польшаков: про шляхи розвитку Київстар, Big Data, фінансові сервіси та концепції інтернету речей

Сьогодні у телеком-провайдерів з’являється все більше пропозицій для сегмента b2b. Це Big Data, аналітичні, мобільні фінансові послуги та інформаційно-комунікаційні технології (ICT). Директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков розповів виданню gagadget.com про еволюцію

У режимі автозаміни: роботи чи люди?

Футурологи-оптимісти говорять, що роботи замінять лише найпростіші професії, а люди перевчаться на складні. Проте чи все тут враховано?
Передбачати майбутнє сьогодні стало абсолютним must have серед експертів. Коли технології змінюють світ настільки стрімко, дуже хочеться зазирнути хоча б на кілька

Big data у 3 кроки: як навчити штучний інтелект продавати

Чому кредитні картки в банках і фільми в он-лайн-кінотеатрах не можна продавати однаково? І як добрати пару «клієнт-продукт»?
Роботи [поки] не навчилися поведінки людини навіть в текстових чатах, хоч і щосили намагаються. Але ніша для застосування штучного інтелекту давно є. Машини не вміють красиво