Київстар збільшує підтримку своїх клієнтів, які змушені виїхати через війну до країн Європейського союзу. Тепер абоненти національного мобільного оператора можуть спілкуватись за своїми «домашніми» тарифами у 16 країнах. Це стало можливим завдяки послузі «Роумінг як вдома», яку компанія запустила у
Київстар запустив короткий номер для збору коштів на потреби вимушено переміщених осіб. Усі абоненти передплаченого зв’язку оператора можуть відправити СМС-повідомлення на номер 88012 і з мобільного балансу буде перераховано 25 гривень до міжнародного благодійного фонду “Карітас України”*.
Минулого
Мобільний оператор зосереджує увагу на підтримці абонентів, які знаходяться в містах та селах з активними бойовими діями, або у тимчасово окупованих населених пунктах.
Абоненти передоплати, які знаходяться у таких містах та селах, кожні 7 днів будуть отримувати від Київстар безлімітні дзвінки всеред
Щоб підтримати клієнтів, які найбільше потребують зв’язку та доступу до життєво важливої інформації, Київстар безкоштовно надає інтернет вже у 1000 бомбосховищах по усій Україні. Від початку війни дану послугу від оператора отримують такі міста як Київ, Житомир, Рівне, Львів, Дніпро, Обухів, Хмельни
Національний мобільний оператор виділив 5 мільйонів гривень до МБФ «Карітас України». Благодійні кошти надані на гуманітарні потреби вимушено переселених українців, які постраждали від війни та опинилися в скрутному становищі внаслідок бойових дій на території України. На переказані кошти фонд придб
Київстар та міжнародна компанія платіжних технологій Visa скасовують комісію за еквайринг при користуванні мобільним додатком STARKASA, який може використовуватися бізнесом замість касового апарату та POS-терміналу. Таким чином бізнес-клієнти Київстар можуть швидко розпочати або поновити роботу в ум
Волонтери національного мобільного оператора ініціювали благодійний збір на святкові Великодні продуктові набори для самотніх людей поважного віку. Менш ніж за два тижні до проєкту долучилось 805 співробітників компанії, які зібрали 377 050 гривень.
«Нині тисячі людей поважного віку залишилися самі
Абоненти Київстар можуть підтримати ЗСУ, українські лікарні та самотніх стареньких завдяки переказам через сервіс СМАРТ-ГРОШІ. На сайті money.kyivstar.ua кожен бажаючий абонент передплаченого зв’язку може відправити допомогу з мобільного рахунку від 1 до 1200 грн, також переказ можна зробити за допо
Найбільший український телеком оператор з перших днів війни визначив ключові напрямки роботи: забезпечення безперебійного функціонування телеком мережі, допомога клієнтам, суспільству та державі.
Співробітники Київстар щодня працюють для того, щоб абоненти були на зв’язку з рідними та близькими. За
За ініціативи Міністерства освіти і науки України Київстар скасовує тарифікацію мобільного інтернету в популярних застосунках для відеодзвінків у абонентів передплати.
«Ми обов’язково переможемо у війні, але вже зараз потрібно поступово повертатися до повноцінного життя. Адаптація та підтримка дітей