Глобальна діджиталізація збільшує очікування споживачів щодо продуктів та послуг, які пропонують компанії. Організації змушені рухатися дедалі швидше, ставати ефективнішими, генерувати інновації.
Що варто очікувати компаніям у новому році?
Київстар провів аналіз знеособлених даних мобільності груп абонентів в період новорічних свят – з 24 грудня 2020 року до 10 січня 2021 року.
Пандемія COVID-19 не оминула й бізнес-процеси. Компанії змушені покидати офлайн-сферу та опановувати хмарні технології, які ще недавно були чимось незвіданим. Сьогодні хмарні інструменти — це повсякденна потреба сучасного бізнесу, який хоче примножити свої можливості
Київстар проаналізував, що за останні шість місяців* 2020 року у бізнесу в 2 рази виріс попит на сервіси Big Data**, за допомогою яких компанії можуть точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, більш грамотно будувати комунікацію з клієнтами, робити таргетинг, підбирати ефективні маркетингові інструменти для просування і багато іншого.
У 2020 році офісні літучки перемістилися на платформи відеозв’язку Microsoft Teams і Zoom, ми відвідували віртуальні екскурсії, використовували пробні підписки всіх стрімінгових сервісів і навчилися влаштовувати вечірки на відстані.
Як створити комплексну екосистему міста за допомогою аналізу великих даних
У 2020 році підприємці зіштовхнулися з новими реаліями і були змушені швидко адаптуватися до нових умов. Як за короткий час трансформувати бізнес і забезпечити захист даних без космічних витрат на IT-інфраструктуру?
Масовий перехід на віддалену роботу спонукав багатьох звернути увагу на важливість діджіталізації бізнесу