Огляди рішень

Azure DevOps: комплексні інструменти для розробників і тестувальників

DevOps є стандартною практикою у багатьох технологічних компаніях і стартапах. Організації, які впровадили DevOps, помічають підвищення продуктивності та ефективності роботи, фіксують значно коротший час виходу на ринок продуктів та, як наслідок, підвищення задоволеності їхніх клієнтів. Тож, пропону

Як Microsoft Defender захищає робочі пристрої компаній від кібератак?

Захист корпоративних даних та інформації про клієнтів є одним з найважливіших завдань для бізнесу. Зокрема, необхідно піклуватися про кібербезпеку робочих пристроїв: ноутбуків, планшетів, смартфонів тощо. Адже кожна кінцева точка — це «двері», через які співробітники отримують доступ до робочих ІТ-с

Що таке IoT технологія та як вона впливає на різні галузі?

Інтернет речей є однією з найбільш популярних технологій, які незабаром змінюватимуть спосіб роботи багатьох компаній. IoT (Internet of Things) — це важливий напрямок для розвитку організацій, які прагнуть бути в курсі нових тенденцій, орієнтуватися у цифрових трансформаціях та бути конкурентоспромо

5 прикладів використання номера 0-800

Попри стрімкий розвиток мобільного зв’язку, не втрачає популярності й фіксована телефонія, зокрема сучасна та модернізована, яка працює через інтернет. Мова про один з її різновидів — багатоканальний номер 0-800. Ми вже розповідали, які можливості він надає для організацій. А сьогодні поділимося при

Рекламний бюджет: як обрати дієві інструменти для залучення клієнтів?

Для успішної маркетингової кампанії необхідно детально продумати кожну дрібницю. Варто ретельно вивчити можливі рекламні платформи, розробити бюджет та розрахувати потенційні результати. Особливу увагу приділіть фінансовій складовій, адже від правильного розподілу коштів залежить ефективність усіх а

Як побудувати успішний відділ продажів? 7 корисних порад

Правильно організований відділ продажів надзвичайно важливий для компаній, адже саме він сприяє розвитку та успіху бізнесу. Тут усі елементи, так само як у двигуні автомобіля, мають функціонувати синхронно та ефективно: команда повинна мати чіткі цілі, налагоджену комунікацію, простий процес укладан

Як голосове меню IVR допомагає покращувати клієнтський досвід?

Нещодавно ми розповідали про 8 показників контакт-центру, які впливають на рівень лояльності клієнтів. І одним з інструментів, які допомагають покращувати ці показники є IVR (Interactive Voice Response), що у перекладі означає «інтерактивна голосова відповідь». ЇЇ можна підключити й для вашого бізне

7 найпоширеніших помилок у хмарних стратегіях бізнесу

Хмарні технології у 2023 році є одними з ключових драйверів розвитку бізнесу. З їхньою допомогою компанії можуть віддалено розробляти додатки командами з різних країн, безпечно зберігати дані, будувати складні аналітичні моделі, які полегшують керівникам прийняття рішень, та багато іншого. Проте дос

9 дієвих порад для просування малого бізнесу в Україні

Коли підприємець визначається з бізнес-ідеєю та розпочинає власну справу, перед ним постає одне з головних питань: а як шукати клієнтів? Часто не маючи великого бюджету на рекламні кампанії, власникам невеликих компаній доводиться експериментувати та самотужки вивчати основи маркетингу.
Щоб полегшит

Як організувати віддалений доступ до бізнес-даних під час роботи поза офісом?

Дистанційний формат роботи дає змогу компаніям вести свою діяльність по всьому світу. Саме тому віддалений доступ — це зручне та ефективне рішення, яке надає можливість співробітникам працювати звідусіль, якщо у них є підключення до інтернету, ніби вони фізично присутні в офісі. Тож, далі у статті р