Рішення

Київстар модернізував «комерційний дата-центр»

Київстар збільшив потужності дата-центру більш ніж в два рази, посилив систему безпеки та забезпечив цілодобову технічну підтримку.

Як збільшити продажі: досвід компанії iSpot

Як зрозуміти, які сервіси допоможуть підвищити прибуток вашої компанії? Як збільшити продажі за допомогою послуг телеком-оператора?

Як Big Data допомагає ритейлу знаходити клієнтів і оптимальні локації

Чи добре ви знаєте цільову аудиторію свого продукту або послуг? Київстар допоможе познайомитися ближче зі своїми клієнтами за допомогою Big Data — великих даних, накопичених і агрегованих телеком-оператором.

Таргетована SMS-розсилка: досвід мережі «Аптека низьких цін»

Як розповісти потенційним клієнтам про відкриття нової філії, акцію або вигідні ціни на товари чи послуги?

Уроки ефективного переходу з офісу в дистанційний режим

Кілька місяців тому стало зрозуміло, що пандемія може зашкодити не лише здоров’ю людей, а й бізнесу.

Як збільшити кількість клієнтів утричі за допомогою Віртуальної АТС: досвід центру “Лімпопо”

У сучасному світі, де доставка наступного дня вже сприймається як належне, бізнесу важливо навчитися не лише швидко обробляти замовлення, але й миттєво брати слухавку.

Як залучити клієнтів у турагентство

Сьогодні зачіпаємо важливу для підприємців тему: як залучити клієнтів у турагентство.

Як залучити клієнтів у таксі

У цій статті ми спробуємо розібратися, як залучити клієнтів у таксі за допомогою Big Data від Київстар.