Сьогодні всі розуміють, що працювати з даними потрібно. Деякі компанії вже навіть спробували збирати big data й розчарувалися. Чому так стається? Що потрібно, аби аналітика великих даних стала дієвим інструментом для прийняття управлінських рішень? І у який бік рухається цей напрям? Про це ми поспіл
Що варто очікувати компаніям у новому році?
У 2020-му українському бізнесу довелося адаптуватися до кризових умов, освоюючи нашвидкуруч малознайомі діджитал-технології. Але як вижили ті компанії, у яких не було можливості перевести всю роботу в онлайн? На які продукти й сервіси виріс попит? І чого ч
Французько-українська компанія «Агро КМР» орендує 16 тисяч гектарів у більш ніж 3 тисяч пайовиків, щоб вирощувати на цій землі пшеницю, ріпак і соняшник. Всіх пайовиків необхідно ефективно та швидко обслуговувати: відповідати на питання, консультувати. Тільки так бізнес може забезпечити збереження с
Чи можливо менш ніж за місяць організувати роботу офісу в щойно створеній компанії? СЕО Fast Lane Group Антон Сидоренко, а раніше операційний директор видавництва “Клуб сімейного дозвілля” (“КСД”), поділився досвідом налагодження робочих процесів з нуля.
Логістичну компанію F
Як зрозуміти, які сервіси допоможуть підвищити прибуток вашої компанії? Як збільшити продажі за допомогою послуг телеком-оператора? Київстар і редакція LIGA.net розповідають про ефективність різних інструментів у різних сферах бізнесу. В цій статті маркетолог мережі магазинів iSpot, що спеціалізують
Як розповісти потенційним клієнтам про відкриття нової філії, акцію або вигідні ціни на товари чи послуги? Перше, що спадає на думку багатьом — роздача листівок безпосередньо біля торгової точки. Але сьогодні існують більш сучасні способи реклами з використанням технологій Big Data, наприклад, тарге
Або як припинити втрачати прибутки, через неприйняті дзвінки
У сучасному світі, де доставка наступного дня вже сприймається як належне або навіть здається повільною, бізнесу важливо навчитися не лише швидко обробляти замовлення, але й миттєво брати слухавку. Пропустив дзвінок — втратив клієнта, адже
Директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку «Київстар» Костянтин Вечір розповів AIN.UA, як за допомогою сервісів Microsoft Teams, Star.Docs і Віртуальної мобільного АТС компанія перейшла на віддалену роботу і допомогла зробити це своїм клієнтам.
Коли почався карантин, понад 80% співробітникі
Який профіт може принести обробка великих даних? І чому математика сама собою не працює? Ментор Big Data School від Київстар Сергій Марін розповідає, кому і як може бути корисним використання великих даних, щоб робити бізнес продуктивнішим.
Будь-які інновації та технології в бізнесі потрібні лише з
Директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков розповів редакції The Page, над якими інноваціями та технологіями працює компанія. Одні з найцікавіших напрямків: токени для оплати комунальних послуг і Big Data
Інновацією, яку в майбутньому отримають користувачі, стануть токени. У