Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

Поширені помилки при відкритті малого бізнесу

Ставитися до помилок у бізнесі, як до досвіду, який допомагає визначити зони росту — одна з найкращих стратегій зміцнення впевненості у розвитку компанії. І хоча неможливо уникнути усіх помилок, можна передбачити деякі з них. У цій статті ми розповімо про найпоширеніші помилки, які важливо опрацюват

10 найцікавіших інновацій 2022, які вже сьогодні змінюють світ

Людиноподібні роботи, штучний інтелект, віртуальний світ — усе це стає реальністю для всього людства просто зараз. Прямо зараз дослідники та бізнесмени працюють над технологіями, які назавжди змінять світ у найближчі кілька років. Що це за розробки? Kyivstar Business Hub зібрав підбірку з 10 найціка

Як відновлюватимуть українські міста: державна програма для відбудови

В історії є численні приклади міст, які були відбудовані після війни, деякі майже повністю. Наприклад, Варшава була одним із найбільш постраждалих міст під час Другої світової війни. Хоча сьогодні на її вулицях дуже мало слідів минулого конфлікту. Або ж у 1937 році під час громадянської війни в Іспа

Новий сезон ReІnforceUA: лекції від визнаних світових експертів

На початку 2023 року розпочався новий сезон міжнародного освітнього проєкту Бізнес-школи МІМ ReІnforceUA, мета якого – інтелектуальна підтримка бізнесу та цивільного населення, відновлення та зміцнення української (після)воєнної економіки.
У грудні лектори говорили про силу жіночого бачення та моде

Як зробити ваш корпоративний блог цікавим у 2023 році?

Корпоративний блог є важливим каналом комунікацій багатьох компаній. Він допомагає залучати трафік, потенційних клієнтів, підвищує авторитет, довіру та лояльність тощо. 55% маркетологів стверджують, що покращення якості їхнього контенту у блозі вплинуло на успішні результати їхніх кампаній. Тож, як

Що таке воронка продажів та як її правильно створити?

Кожній компанії, яка надає послуги чи продає товари для ефективної роботи, виконання бізнес-планів, досягнення цілей, треба розуміти усе про свого покупця. Крім того, організація має детально знатися на моделі та етапах процесу продажу: від першого контакту з потенційним клієнтом і до моменту самої

Емоційний маркетинг. Як робота з емоціями клієнта збільшує продажі

Радість від часу з родиною, захоплення від подорожей або щастя від здійснення мрії: хороша реклама використовує такі образи для залучення клієнтів. У її центрі — робота з емоціями споживачів, адже вони часто приймають рішення про покупку несвідомо. Раціональні аргументи для вибору серед безлічі схож

4 якості лідера, який надихатиме команду у 2023

Нещодавно у статті ми розповідали про персональний розвиток лідера у часи турбулентності, а саме про стійкість, емоційний інтелект, довгострокове мислення тощо. Проте керівнику важливо не тільки постійно вдосконалювати особисті якості, а й мотивувати свою команду. Адже коли співробітники не просто з

5 MedTech-трендів для сфери охорони здоров’я у 2023

Дистанційні операції, діагнози від штучного інтелекту та друк живих тканин на 3D-принтері — ці та інші медтехнології, які здавалися атрибутами фантастичних фільмів, у 2023-му році вже є реальністю. Їхня поява стала відповіддю на глобальні економічні кризи та хронічну нестачу кадрів у сфері охорони з

Поради, як українським компаніям спілкуватися з клієнтами у 2023 році

Існує велика кількість компаній, які пропонують ті самі послуги, що й ви. Проте успіх залежить від того, як ви комунікуєте про свій продукт. Розуміння вашої аудиторії, знання того, хто вона і як з нею спілкуватися, ось що відрізняє вас від ваших конкурентів. Ефективне спілкування з клієнтами під час