Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

Лекції від світових інтелектуалів на ReІnforceUA: завершення сезону-2022

14 грудня завершився перший сезон міжнародного освітнього проєкту Бізнес-школи МІМ ReІnforceUA, мета якого – інтелектуальна підтримка бізнесу та цивільного населення, відновлення та зміцнення української (після)воєнної економіки.
Блок лекцій у грудні розкрив питання шляхів до ринку та дизайну послу

Персональний розвиток лідера в часи турбулентності

Зараз управлінці стикаються з найбільшим викликом за усе своє життя: їм потрібно зберегти бізнеси в екстремальних умовах. Ми вже пройшли пандемію, навчилися діяти швидко й гнучко, але чи досить цього сьогодні? І яким потрібно бути лідеру завтра?

Зміст

Розвиток стійкості
Емоційний інтелект та зв’я

Що з бізнесом у 2022? Короткі економічні підсумки року

2022 рік мав бути роком економічного зростання для України, а натомість став роком важких випробувань. Проте країна гідно витримала тиск війни: економіка не розвалилася, банківська система продовжила працювати, а бізнес став справжньою опорою для держави та українців.
У цьому матеріалі Kyivstar Busi

Маркетинговий підхід H2H: що це таке та які його можливості для бізнесу

Раніше вважалося, що компанія може ідентифікувати себе як B2B («бізнес для бізнесу») або B2C («бізнес для споживача»). Сьогодні ж набирає популярності нова ідеологія, яка вже змінює те, як організації будь-якого розміру позиціюють себе та продають — «людина для людини» (H2H). Це перспективна тенденц

5 бізнес-ідей на 2023 рік

Воєнна реальність змушувала український бізнес увесь 2022 рік попри обстріли, кризу, невизначеність та віялові відключення електроенергії приймати стратегічно-важливі рішення щодо роботи. Деякі підприємці вимушені були припинити діяльність через небезпеку, інші релокувалися та відновили бізнес, а хт

Світові телеком-тренди на 2023 рік

Всупереч викликам 2022 року майбутнє телекомунікаційної галузі прогнозується як перспективне, оскільки компанії подвоюють зусилля для вдосконалення інфраструктури, розробляють стратегію розвитку, співпрацюють з іншими бізнесами для операційної ефективності. Розуміння динаміки майбутніх змін може доп

Антиперсони: навіщо компаніям визначати свою нецільову аудиторію?

Ми вже розповідали, як і навіщо визначати та сегментувати свою цільову аудиторію (ЦА). Проте, існує ще ваша нецільова аудиторія. Її називають антиперсони. Як визначити антиперсони та які переваги отримає компанія? Про це далі у статті.

Зміст

Що таке антиперсони?
Типи антиперсон
Як визначити антипе

5 головних трендів у організації роботи у 2023

Наприкінці 2022 року у світі спостерігається цікава тенденція: багато міжнародних компаній хочуть повернутися до офісу, а інші навпаки переходять на віддалену роботу та планують запровадити 4-денний робочий тиждень. В Україні ж усі тренди докорінно змінює війна. Тепер замість гнучкого графіка, украї

10 трендів кібербезпеки у 2023 році

2022 рік навчив українські компанії тому, що кібербезпека відтепер є одним з найголовніших аспектів працездатності бізнесу. Цьогоріч здійснювалося багато хакерських атак на ресурси бізнесу та державних установ України. Тож, якщо організації не інвестуватимуть у захист IT-інфраструктури у наступному

Як і куди варто інвестувати в Україні у 2023

Війна спонукає підприємців шукати способи, як не лише заробити гроші, але й зберегти їх. Зокрема, цьому сприяє як інфляція у 30% в Україні, так і рекордне знецінення євро у ЄС та долара у США. Це означає, що зароблені капітали будуть втрачати у вартості, якщо їх не використовувати. Тож у цьому матер