Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

Найбільші дата-центри світу

В останні роки ринок дата-центрів стрімко зростає. Щорічно простим користувачам та бізнесу необхідно дедалі більше місця для хмарного зберігання даних. Останнє особливо актуально, адже набагато зручніше та економічно вигідніше для компанії розмістити свій сервер у ДЦ (data centre), ніж організовуват

Святкові подорожі 2022. Як маркетологам залучити більше клієнтів у турагентство

З наближенням зимових свят українці знову збираються у подорожі. Зустріти новорічну ніч в Арабських Еміратах або ж потрапити на різдвяний ярмарок до Італії знову стало можливо: вакцинація дозволила країнам відкрити свої кордони для мандрівників з України. Утім, варто пам’ятати, що світовий туризм на

Світові smart-тенденції у розвитку «‎розумних міст»‎ та українські реалії

За прогнозами ООН, до 2050 року на нашій планеті житиме близько 10 млрд людей. Це дає привід замислитися, що міста та обласні центри розширюватимуться ще більше, значно зросте й кількість транспорту на дорогах. Мегаполіси стануть ще складнішою системою, керувати якою без сучасних технологічних рішен

Як лідеру почати мислити системніше?

Управлінці кожного дня працюють із системами. Людина, команда, компанія, бізнес-асоціація – лише декілька прикладів. Отже, розуміти природу систем, їхні властивості та ефекти, які вони продукують, є необхідним умінням для навігації у сучасному світі. Про те, що варто знати управлінцю про системи, си

Шлях до відновлення у 2022: керівники бізнесу в Україні про виклики та перспективи

Наприкінці 2021 року бізнес у всьому світі вже адаптувався до роботи у ковідній реальності: компанії змінили свої бізнес-моделі, скорегували інвестиції у нові напрямки та оновили стратегії розвитку. І хоча пандемія COVID-19 ще не минула, а нові штами вірусу не дозволяють повернутися до нормального ж

Вплив пандемії на бізнес: вектор розвитку

Після первинного шоку і спаду економіки у минулому році бізнеси у всьому світі починають відновлювати активну роботу. Але навряд чи можна стверджувати, що все повернеться до колишнього стану речей. Пандемія продовжує спричиняти зміни у бізнес-середовищі й впливати на те, як діють організації, на чом

Штучний інтелект назавжди змінює світ: що бізнесу треба знати

Штучний інтелект, мабуть, є однією з найбільш вагомих технологій, які нині доступні людству. Уже зараз вона входить до усіх підбірок топ-рішень для бізнесу 2022 року та обіцяє докорінно змінити світ, який ми знаємо сьогодні. Компанії, які планують активно розвиватися та не відставати від конкурентів

Персоналізація від Netflix та Spotify: як бізнесу в Україні перейняти досвід

Від Spotify до Netflix і Amazon — ми щодня оточені надвисоким рівнем персоналізації. Прийшов час, коли такого ж сервісу споживачі очікують і від менших брендів. Саме тому бізнес у всьому світі зараз інвестує у відповідні digital-рішення. Як персоналізація працює у гігантів світового ринку та які тех

Теорія поколінь для маркетингу або як влучно спілкуватися з клієнтом

Чи знаєте ви, як ваші клієнти шукають товар? Як вони приймають рішення та які мають цінності? Розібратися у цьому допоможе теорія поколінь. Вперше сформульована майже століття тому, вона не втратила актуальності та допомагає зрозуміти вподобання та цінності людей різного віку. Що маркетологам потріб

Smart city: розумні технології сучасного міста

Smart city давно перестав бути фантастикою. У багатьох містах розумні технології вже стали реальністю, а в найбільших мегаполісах світу використовуються цілі комплекси розумних механізмів. Розумне місто вже працює в Токіо, Нью-Йорку, Барселоні, Амстердамі та інших містах. Місцеві муніципалітети відз