Упродовж останніх п’яти років з п’єдесталу топ-технологій для бізнесу не сходять Big Data, хмари та штучний інтелект. 2022-й рік не є виключенням: компанії інвестують у розвиток цих інновацій та досягають нових вершин у своїй продуктивності. Такий успіх створює загрози для бізнесу, який не встигає з
Масштаб та кривавість російського вторгнення в Україну порівнюють із подіями Другої світової. Водночас ця війна не схожа на жодну іншу через залучені сучасні технології, наприклад, штучний інтелект, супутниковий зв’язок від Ілона Маска та масштабні кібератаки.
Про роль технологій у війні росії проти
За три місяці від повномасштабного вторгнення рф до України українським та навіть закордонним маркетологам довелося докорінно змінити свою стратегію роботи. Від німого мовчання бренди вже зараз переходять до активної комунікації з клієнтами. Утім, перед початком нових рекламних кампаній треба усвідо
Російське вторгнення завдало мільйони збитків не лише український економіці. Хвилеподібно наслідки війни розходяться по всьому світу, зачіпаючи не лише найближчий до нас Європейський союз, а навіть країни Близького Сходу, Азії та Африки. Крах ланцюгів постачання, енергетична криза та загроза світово
Український бізнес поступово починає повертатися до роботи. Відкриваються магазини, кав’ярні, СТО та інші заклади. Більшість з них не лише продають товар чи надають послуги, але й перераховують кошти зі своїх продажів на користь Збройних сил України. Як почуває себе малий та середній бізнес під час
Підтримувати працездатність компаній в Україні під час війни — означає зробити свій внесок в перемогу на економічному фронті. Тому в безпечні місця переїжджають не тільки окремі громадяни, а й цілі компанії. Це не нова практика, бо під час Другої світової війни теж робили релокацію заводів для того,
24 лютого цього року життя кожного українця розділилося на «до» та «після». Країна змушена була взятися боронити свою землю та об’єднуватись у боротьбі проти ворога. Прості люди і бізнес долучилися до збору коштів на потреби армії та територіальної оборони, кухні ресторанів відкрились для приготуван
Професор Гарвардської школи бізнесу Клейтон Крістенсен стверджує, що компанії щороку витрачають мільярди доларів на розробку нових пропозицій, при цьому більшість з них зазнає невдачі. Він наполягає, що приблизно 85% усіх нових продуктів, що випускаються на ринок, не мають фінансового успіху, тому щ
У липні 2021 року дослідження американської компанії Loom показало, що зміни відбулися не тільки в організації віддаленої роботи, а й у ставленні працівників до роботи з дому. А якими будуть тренди 2022 року?
Зміст
Робота з будь-якої точки світу
Штучний інтелект та нові рішення
Менше ролей — більш
Від авторів
Маргарита Ормоцадзе,
журналістка
Анатолій Дробязко,
фінансовий аналітик та колишній радник голови
НБУ Вадима Гетьмана
Цей звіт став результатом аналізу основних подій, що мали місце у різних сегментах фінансового ринку України протягом 2021 року. Його підготовлено на основі опитуван