Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

Персоналізація від Netflix та Spotify: як бізнесу в Україні перейняти досвід

Від Spotify до Netflix і Amazon — ми щодня оточені надвисоким рівнем персоналізації. Прийшов час, коли такого ж сервісу споживачі очікують і від менших брендів. Саме тому бізнес у всьому світі зараз інвестує у відповідні digital-рішення. Як персоналізація працює у гігантів світового ринку та які тех

Теорія поколінь для маркетингу або як влучно спілкуватися з клієнтом

Чи знаєте ви, як ваші клієнти шукають товар? Як вони приймають рішення та які мають цінності? Розібратися у цьому допоможе теорія поколінь. Вперше сформульована майже століття тому, вона не втратила актуальності та допомагає зрозуміти вподобання та цінності людей різного віку. Що маркетологам потріб

Smart city: розумні технології сучасного міста

Smart city давно перестав бути фантастикою. У багатьох містах розумні технології вже стали реальністю, а в найбільших мегаполісах світу використовуються цілі комплекси розумних механізмів. Розумне місто вже працює в Токіо, Нью-Йорку, Барселоні, Амстердамі та інших містах. Місцеві муніципалітети відз

Нові можливості для успішного бізнесу на прикладі Virgin Group, Amazon та Київстар

Сьогодні великі світові компанії намагаються розширюватися, впроваджуючи нові напрямки діяльності. Стрімка глобалізація змушує масштабувати бізнес та виходити на нові ринки. Це дозволяє компаніям не тільки створювати щось зовсім нове, але й захоплювати все більшу аудиторію.

Зміст

Як масштабувались

Як змінився споживач через пандемію і що з цим робити бізнесу

Пандемія змінила способи, у які люди жили, працювали, спілкувалися і, як наслідок, трансформувала споживацьку поведінку та очікування клієнтів. Багатьом компаніям довелося відповідати на нові виклики і цей процес ще триває. Які найголовніші зміни відбулися зі споживачами і як вони самі їх оцінюють?

Топ 5 бізнес-напрямків або куди компанії інвестують гроші у 2021

На глобальному ринку у 2021 році чітко виокремилися п’ять головних бізнес-трендів. Скоріше за все, саме вони найближчі 2-3 роки притягатимуть інвестиції та змінюватимуть життя людей по всьому світу. Що це за тренди та як вони розвиваються в Україні й світі?

Зміст

Цифрове здоров’я
Фінтех
Доставка

Виклики ритейлу 2021: як змінюється споживацька поведінка

Постійними є лише зміни. Це помітно у тому, як бізнесу щоразу потрібно встигати за мінливою поведінкою споживачів. Придумати одну маркетингову стратегію й працювати за нею хоча б три-чотири роки вже не можна. Як змінюються уподобання ваших клієнтів та що робити бізнесу, щоб бути в тренді, читайте у

Креативний Агро. Розквіт AgroTech рішень і технологічних інновацій

Інформаційні технології – шлях до збільшення прибутків

Олена Малицька,
засновниця, СЕО
ISE Corporate Accelerator 

Євген Кугук,
засновник трьох успішних стартапів FieldBI
AutoBI и Agrotop 
•• Україна не відстає від світового тренду диджиталізації агробізнесу. Все більше малих, середніх та великих

Як економити і працювати ефективно, починаючи бізнес?

Уявіть, як складно вести бізнес під час пандемії — завдання не з легких, адже підприємцю необхідно дуже чітко розпланувати фінанси і бути готовим до падіння продажів. Але якщо правильно налаштувати комунікацію з клієнтами і всередині команди, то жодні карантинні обмеження не завадять компанії рости

Гібридний офіс — нова реальність бізнесу

Основний капітал будь-якої компанії — команда досвідчених співробітників і авантюрних сердець. Щоб стати власником такого колективу, потрібно постійно думати про мотивацію працівників, йти в ногу з часом і застосовувати на максимум прогресивні технології.

Зміст

Чому офіс став гібридним?
Чи є позит