Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

На порозі 2023-го: глобальні споживчі тренди

2022 рік не лише приніс у Європу найбільшу війну з часів Другої світової, але й суттєво вплинув на глобальну економіку, поведінку людей та компаній. Чимало з цих змін, найімовірніше, залишаться з нами надовго, тому є сенс розібратися, що ж відбувається у свідомості споживачів.

Зміст

Виклики та риз

Інноваційні технології та ідеї для ресторанів, на які чекають клієнти у 2023

Український ресторанний бізнес навіть під час війни залишається висококонкурентним середовищем. Українці постійно відкривають нові заклади, впроваджують сучасні технологічні рішення та шукають унікальні маркетингові ідеї для кафе та барів, які точно вразять клієнтів. Тож, які тренди у сфері громадсь

Бізнес-ідеї: що актуально продавати в Україні та за кордоном під час війни?

Війна стане поштовхом до швидкого зростання та розвитку України. Так вважають 61% підприємців у дослідженні Gradus Research Company. І відновлення та робота бізнесу у воєнний час сприяють цьому якнайкраще. Тож, який бізнес відкривати під час війни та який буде перспективним?

Зміст

Продаж продуктів

6 правил work-life-war balance для підприємців

Увага будь-якого підприємця умовно зосереджена на декількох напрямках: робочі бізнес-процеси та час, який він проводить з сім’єю, друзями, на відпочинку тощо. У кожній з цих сфер хочеться досягти успіху. Це ще називають work-life balance (баланс між роботою та особистим життям). Проте, для українськ

Осінній сезон ReІnforceUA: лекції від світових інтелектуалів та виступ Філіпа Котлера

Завершився осінній сезон міжнародного освітнього проєкту Бізнес-школи МІМ ReІnforceUA, мета якого – інтелектуальна підтримка бізнесу та цивільного населення, відновлення та зміцнення української (після)воєнної економіки.
Блок лекцій у листопаді був присвячений питанням управління якістю, пошуку нов

Успішний клієнтський досвід — ключ до прибутків бізнесу

Покращення клієнтського досвіду — це один із пріоритетів для компаній по всьому світу на 2023-2024 роки. Про це йдеться у дослідженні McKinsey. А успіх інвестицій у цей напрямок варто постійно вимірювати та лише на основі даних приймати рішення. В іншому випадку компанії можуть стикнутися з невдовол

Бізнес у селі. Як розвиватися та знаходити клієнтів

Розвивати власний бізнес у сільській місцевості буває досить непростою справою — у таких районах є небагато покупців, а традиційна зовнішня реклама може працювати лише частково. На щастя, сьогодні технології дають підприємцям більш ефективні рішення для промо своєї продукції як в межах їхнього села,

Бізнес з нуля. Як створити успішний бізнес-план. Приклад

Щоб новий бізнес став успішним, до відкриття власної справи варто ретельно підготуватися. Зокрема, помічним інструментом для підприємців стане бізнес-план. Він допомагає уточнити стратегію, визначити потенційні перешкоди для компанії, розрахувати необхідні ресурси та оцінити ідею на життєздатність щ

Підтримка бізнес-спільноти. Добірка безкоштовних онлайн-лекцій у грудні

Підготували для вас анонси онлайн-лекцій на найближчий місяць, які проходять в рамках освітнього проєкту ReІnforceUA. Експерти будуть говорити про шляхи до ринку та дизайн послуг, як бути довгостроковим мислителем у короткостроковому світі, розбудову цифрової стратегічної автономії та силу жіночого

Rich-контент: що це та для чого він брендам?

Сучасних споживачів все важче здивувати традиційною рекламою товарів та послуг. Адже кожного дня в інтернеті вашу потенційну аудиторію оточують різноманітні промокампанії інших брендів. Якщо реклама не чіпляє увагу людей, то стає просто «білим шумом». Маркетологам треба розуміти, що споживачі стали