Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

Світові smart-тенденції у розвитку «‎розумних міст»‎ та українські реалії

За прогнозами ООН, до 2050 року на нашій планеті житиме близько 10 млрд людей. Це дає привід замислитися, що міста та обласні центри розширюватимуться ще більше, значно зросте й кількість транспорту на дорогах. Мегаполіси стануть ще складнішою системою, керувати якою без сучасних технологічних рішен

Як лідеру почати мислити системніше?

Управлінці кожного дня працюють із системами. Людина, команда, компанія, бізнес-асоціація – лише декілька прикладів. Отже, розуміти природу систем, їхні властивості та ефекти, які вони продукують, є необхідним умінням для навігації у сучасному світі. Про те, що варто знати управлінцю про системи, си

Шлях до відновлення у 2022: керівники бізнесу в Україні про виклики та перспективи

Наприкінці 2021 року бізнес у всьому світі вже адаптувався до роботи у ковідній реальності: компанії змінили свої бізнес-моделі, скорегували інвестиції у нові напрямки та оновили стратегії розвитку. І хоча пандемія COVID-19 ще не минула, а нові штами вірусу не дозволяють повернутися до нормального ж

Вплив пандемії на бізнес: вектор розвитку

Після первинного шоку і спаду економіки у минулому році бізнеси у всьому світі починають відновлювати активну роботу. Але навряд чи можна стверджувати, що все повернеться до колишнього стану речей. Пандемія продовжує спричиняти зміни у бізнес-середовищі й впливати на те, як діють організації, на чом

Штучний інтелект назавжди змінює світ: що бізнесу треба знати

Штучний інтелект, мабуть, є однією з найбільш вагомих технологій, які нині доступні людству. Уже зараз вона входить до усіх підбірок топ-рішень для бізнесу 2022 року та обіцяє докорінно змінити світ, який ми знаємо сьогодні. Компанії, які планують активно розвиватися та не відставати від конкурентів

Персоналізація від Netflix та Spotify: як бізнесу в Україні перейняти досвід

Від Spotify до Netflix і Amazon — ми щодня оточені надвисоким рівнем персоналізації. Прийшов час, коли такого ж сервісу споживачі очікують і від менших брендів. Саме тому бізнес у всьому світі зараз інвестує у відповідні digital-рішення. Як персоналізація працює у гігантів світового ринку та які тех

Теорія поколінь для маркетингу або як влучно спілкуватися з клієнтом

Чи знаєте ви, як ваші клієнти шукають товар? Як вони приймають рішення та які мають цінності? Розібратися у цьому допоможе теорія поколінь. Вперше сформульована майже століття тому, вона не втратила актуальності та допомагає зрозуміти вподобання та цінності людей різного віку. Що маркетологам потріб

Smart city: розумні технології сучасного міста

Smart city давно перестав бути фантастикою. У багатьох містах розумні технології вже стали реальністю, а в найбільших мегаполісах світу використовуються цілі комплекси розумних механізмів. Розумне місто вже працює в Токіо, Нью-Йорку, Барселоні, Амстердамі та інших містах. Місцеві муніципалітети відз

Нові можливості для успішного бізнесу на прикладі Virgin Group, Amazon та Київстар

Сьогодні великі світові компанії намагаються розширюватися, впроваджуючи нові напрямки діяльності. Стрімка глобалізація змушує масштабувати бізнес та виходити на нові ринки. Це дозволяє компаніям не тільки створювати щось зовсім нове, але й захоплювати все більшу аудиторію.

Зміст

Як масштабувались

Як змінився споживач через пандемію і що з цим робити бізнесу

Пандемія змінила способи, у які люди жили, працювали, спілкувалися і, як наслідок, трансформувала споживацьку поведінку та очікування клієнтів. Багатьом компаніям довелося відповідати на нові виклики і цей процес ще триває. Які найголовніші зміни відбулися зі споживачами і як вони самі їх оцінюють?