Ми працюємо над тим, щоб зробити сайт україномовним. Слідкуйте за оновленнями!

kmbs-big

Інтенсивна програма управлінського розвитку для тих, хто відповідає за маркетинг в компанії

Як відкрити нові горизонти для бізнесу?

Який курс вибрати?

Чому CEO повинен бути головним маркетологом компанії?

Аудиторія:

Амбіційні і відповідальні управлінці, які приймають рішення на рівні системи, ТОП-менеджери, власники компаній, маркетинг-директори.

Після завершення програми ви зможете/будете/зрозумієте:

Чому власник бізнесу (генеральний директор) зобов’язаний бути головним маркетологом компанії

Яка маркетингова стратегія дає результат в довгостроковій перспективі

Як визначається результативність маркетингу

Де шукати нові можливості для росту

Як створити успішний бренд

Як розмовляти з маркетологом однією мовою

07.04.2015
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА