kmbs Idea Days 1Детальніше за посиланням

Створення інноваційних рішень вимагає передовсім розуміння потреб вже завтрашнього дня, а також знання контексту. Design thinking як методологія полягає у дослідженні не очевидних та частково неусвідомлених проявів, що власне і формують цю завтрашню потребу, а також максимально гнучкому підході до генерації ідей з динамічними інтеграцією та прототипуванням.  І такі інноваційні рішення спрямовані вже не на одну конкретну проблему, а  здатні запустити ланцюжок якісно-нових процесів загалом.

Ключові питання:

  • Процес створення рішення: точки фокусування
  • Робота з контекстом: робота в соціально-культурному та бізнес середовищах
  • Динамічність в сприйнятті та наданні «зворотнього зв’язку»

Cпікер: Іван Бєля — керівник відділку розвитку SVC, дослідник і розробник освітніх програм

04.03.2016
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА