Digital-marketing_большая

Детальніше про програму Digital marketing

Кожен маркетолог при роботі з цифровими комунікаціями стикається з питаннями:

Як визначити розмір бюджету на цифрові комунікації?

Які інструменти потрібні на різних етапах розвитку бренду?

Як рахувати ROI від цифрових комунікацій?

Яка практична користь від соціальних медіа?

І, зрештою, як розробити ефективну цифрову стратегію?

Програма Digital-маркетингу від kmbs – це можливість системно підійти до цифрових комунікацій, попрацювати над стратегією, чітко визначити місце цифри в загальній системі маркетингу та підібрати інструменти відповідно до цілей компанії. 

Аудиторія: маркетологи та маркетинг-директори, які хочуть детально розібратися в можливостях та інструментах цифрових комунікацій, а також ті, які вже працюють з цифрою, але хочуть робити це більш системно, щоб використовувати весь її потенціал задля отримання максимального результату. 

Учасники програми отримають:

Системне розуміння цифрових комунікацій.

Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.

Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів.

Знання основ веб-аналітики

Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та правильної роботи з ними

Набір інструментів та документів для роботи з цифровими агенціями.

Автор і викладач:

Серед клієнтів Романа Гавриша такі відомі бренди як Pepsi, Henkel, Master Card, Хортиця, Bosch, Axe, Raffaello, Kinder, Effes Ukraine і т.д. На рахунку агенції AIMBULANCE 9 статуеток Effie Awards, в тому числі — Grand Prix і звання найефективнішої цифрової агенції 2011 і 2013 років. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8 місце в світі за рейтингом ефективності незалежних агентств від EFFIE.

У 2014 році AIMBULANCE стало фіналістом престижного фестивалю рекламної креативності Cannes Lions.

Розклад програми:

День 1. Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес стратегіях.

День 2. Споживач, як центр цифрової комунікаційної стратегії.

День 3. Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати.

День 4. Розробка цифрової стратегії в групах.

Контактна особа:
Віра Корабліна,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел./факс: +38 [063] 436 0567
E-mail: vira@kmbs.com.ua

24.05.2015
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА