Ми працюємо над тим, щоб зробити сайт україномовним. Слідкуйте за оновленнями!

kmbs Idea DaysДетальніше за посиланням

Як розробити ефективну експортну стратегію? З чого слід розпочинати: з пошуку цільового ринку або клієнта, продукту чи зовнішньоекономічних партнерів? Що необхідно враховувати, та якими особливостями та нюансами керуватися?

Ключові питання дискусії:

  • Як здійснювати пошук цільового ринку та покупця, а також цільового продукту для цього ринку?
  • Як визначити бізнес-модель входу на визначений ринок?
  • Особливості міжнародного маркетингу. Як налаштувати систему міжнародних продажів та де шукати партнерів? Особливості зовнішньоекономічних контрактів?

Спікер — Інна Сосновська, лідер напрямку “Міжнародний розвиток бізнесу” в консалтинговій компанії STRATEGIC. Має 12-річний досвід роботи на управлінських позиціях. На посаді першого віце-президента «Діамантбанку» відповідала за стратегічний розвиток, маркетинг та розвиток мережі банку.

Контактна особа
Алла Гузій
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: alla.guzii@kmbs.ua

23.01.2016
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА