Орієнтуватися на потреби клієнта, бути ближчим до нього, вчасно пропонувати те, що потрібно саме зараз, влучати в очікування й навіть перевищувати їх – мета будь-якого бізнесу, який прагне бути успішним та заробляти більше.
Як це зробити, використовуючи сучасні технології?
Розкажемо на нашому вебінарі!
Зустріч буде корисна керівникам компаній малого та середнього бізнесу, відділів маркетингу, продажу та роботи з клієнтами, маркетологам, спеціалістам з перформанс-маркетингу, представникам маркетингових і диджитал-агенцій, а також усім тим, хто прагне бути попереду конкурентів, шукає нові інструменти для промокампаній і комунікацій з клієнтами та хоче більше знати про можливості великих даних у цьому напрямку.
Як покращити продуктивність маркетингових комунікацій за допомогою Big Data?
Розкажемо про підходи, канали, можливості, а також інструменти для проведення цільових промокампаній.
Зокрема:
Дамо практичні поради з використання Big Data-сервісів для збільшення продажів.
Зустріч буде корисна керівникам компаній малого та середнього бізнесу, відділів маркетингу, продажу та роботи з клієнтами, маркетологам, спеціалістам з перформанс-маркетингу, представникам маркетингових і диджитал-агенцій, а також усім тим, хто прагне бути попереду конкурентів, шукає нові інструменти для промокампаній і комунікацій з клієнтами та хоче більше знати про можливості великих даних у цьому напрямку.