Вебiнар

Вивчай, аналізуй, персоналізуй: Big Data для маркетингу по-новому

Зареєструватись
Коли
19,04
Листопада
2021
16:30-18:00

Орієнтуватися на потреби клієнта, бути ближчим до нього, вчасно пропонувати те, що потрібно саме зараз, влучати в очікування й навіть перевищувати їх – мета будь-якого бізнесу, який прагне бути успішним та заробляти більше.

Як це зробити, використовуючи сучасні технології?

Розкажемо на нашому вебінарі!

Три причини відвідати вебінар

  1. Ви зможете поставити своє запитання спікерам та отримати розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів.
  2. Ми поділимося прикладами застосування Big Data-сервісів на реальних бізнес-моделях.
  3. Отримані знання ви зможете одразу застосовувати на практиці та у своєму бізнесі.

Як бути попереду конкурентів?

  • Обговоримо сучасні тренди в маркетингу та конкурентні переваги, які дає персоналізація в комунікаціях з клієнтами.
  • Зупинимось на важливості аналізу профілю клієнта та сучасних можливостях для цього.
  • З’ясуємо, як накопичення та аналітика даних допомагають довгостроково утримувати клієнта та задовільняти його запити навіть попри зміну інтересів.
  • Також розкажемо, як і де знайти саме свого клієнта та розширити базу.
  • Наведемо приклади відомих світових компаній, які використовують можливості великих даних для покращення комунікацій з клієнтами та зростання доходів.

Кому буде цікаво

Зустріч буде корисна керівникам компаній малого та середнього бізнесу, відділів маркетингу, продажу та роботи з клієнтами, маркетологам, спеціалістам з перформанс-маркетингу, представникам маркетингових і диджитал-агенцій, а також усім тим, хто прагне бути попереду конкурентів, шукає нові інструменти для промокампаній і комунікацій з клієнтами та хоче більше знати про можливості великих даних у цьому напрямку.

Спікери
Яна Штанько
Лідер напрямку комунікацій рішень для бізнесу, Київстар
Сергій Верховцев
Сергій Верховцев
Менеджер з інноваційних рішень для бізнесу, Київстар

Комунікації з клієнтом у форматі 360°: нові канали та Big Data

Як покращити продуктивність маркетингових комунікацій за допомогою Big Data?

Розкажемо про підходи, канали, можливості, а також інструменти для проведення цільових промокампаній.

Зокрема:

  • таргетинг потрібної аудиторії;
  • персоналізовану рекламу;
  • look-alike-пошук клієнтів, подібних до вже відомих;
  • аналіз ефективності комунікаційних каналів та інші диджитал-можливості, які суттєво покращують ефективність роботи з клієнтом.

Дамо практичні поради з використання Big Data-сервісів для збільшення продажів.

Кому буде цікаво

Зустріч буде корисна керівникам компаній малого та середнього бізнесу, відділів маркетингу, продажу та роботи з клієнтами, маркетологам, спеціалістам з перформанс-маркетингу, представникам маркетингових і диджитал-агенцій, а також усім тим, хто прагне бути попереду конкурентів, шукає нові інструменти для промокампаній і комунікацій з клієнтами та хоче більше знати про можливості великих даних у цьому напрямку.

Спікери
Ірина Віткова
Менеджер з розвитку Big Data-продуктів, Київстар
Петро Шевчук
Менеджер з розвитку Big Data-продуктів, Київстар
Продукти, про які піде мова на вебинарі