19

жовтня 2021

вівторок

16:30 - 18:00

04

листопада 2021

четвер

16:30 - 18:00

Online

Вивчай, аналізуй, персоналізуй: Big Data для маркетингу по-новому

Орієнтуватися на потреби клієнта, бути ближчим до нього, вчасно пропонувати те, що потрібно саме зараз, влучати в очікування й навіть перевищувати їх – мета будь-якого бізнесу, який прагне бути успішним та заробляти більше.

Як це зробити, використовуючи сучасні технології?

Розкажемо на нашому вебінарі!

ТРИ ПРИЧИНИ ВІДВІДАТИ ВЕБІНАР:

  1. Ви зможете поставити своє запитання спікерам та отримати розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів.
  2. Ми поділимося прикладами застосування Big Data-сервісів на реальних бізнес-моделях.
  3. Отримані знання ви зможете одразу застосовувати на практиці та у своєму бізнесі.
  • Обговоримо сучасні тренди в маркетингу та конкурентні переваги, які дає персоналізація в комунікаціях з клієнтами.
  • Зупинимось на важливості аналізу профілю клієнта та сучасних можливостях для цього.
  • З’ясуємо, як накопичення та аналітика даних допомагають довгостроково утримувати клієнта та задовільняти його запити навіть попри зміну інтересів.
  • Також розкажемо, як і де знайти саме свого клієнта та розширити базу.
  • Наведемо приклади відомих світових компаній, які використовують можливості великих даних для покращення комунікацій з клієнтами та зростання доходів.

КОМУ БУДЕ ЦІКАВО

Зустріч буде корисна керівникам компаній малого та середнього бізнесу, відділів маркетингу, продажу та роботи з клієнтами, маркетологам, спеціалістам з перформанс-маркетингу, представникам маркетингових і диджитал-агенцій, а також усім тим, хто прагне бути попереду конкурентів, шукає нові інструменти для промокампаній і комунікацій з клієнтами та хоче більше знати про можливості великих даних у цьому напрямку.

Спікери: Яна Штанько, Сергій Верховцев

Продукти, про які піде мова на вебинарі:

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

Знаходьте нових клієнтів, застосовуючи понад 40 Big Data-фільтрів (вік, стать, тип та ОС гаджета, інтереси тощо) та налаштовуйте SMS-комунікацію з потенційною аудиторією.

Спробувати

Спікери

Яна Штанько, лідерка напряму комунікацій рішень для бізнесу в Київстар

Яна Штанько

Яна Штанько, лідерка напряму комунікацій рішень для бізнесу в Київстар

Сергій Верховцев

Сергій Верховцев

Як вирішити проблему пошуку нових клієнтів або швидкого інформування наявних клієнтів про новини компанії? За одну хвилину в новому влозі експерт Київстар ділиться лайфхаком, як вирішити обидві проблеми разом у кілька кліків!

Ірина Віткова

Ірина Віткова

Менеджер з розвитку Big Data-продуктів, Київстар

Петро Шевчук

Петро Шевчук

Менеджер з розвитку Big Data-продуктів, Київстар

Оцінка

Розкажіть друзям

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку