Fashion по-українськи

Після того як проект Ukrainian Fashion Week був запущений, нам необхідно було змінити «правила роботи» українських дизайнерів. Справа у тому, що в дев’яностих роках в Україні були такі реалії, що колекції створювалися, показувалися на подіумі і відразу продавалися — все це відбувалося за короткий проміжок часу. В цей же час світові бренди створюють та показують нові колекції за сезон перед їх реалізацією. Саме над цим ми працювали до 2000 року. Тільки тоді ми змогли переконати вітчизняних дизайнерів слідувати світовим нормам.
Наприклад, навесні ми почали показувати колекцію осінь/зима, а в жовтні — літню колекцію. Цьому переходу сприяв, у першу чергу, той факт, що митцям потрібен був час для тиражування колекції. Не дивлячись на те, що раніше мінімальний проміжок часу між виробництвом і збутом давав дизайнерам капітал для створення нової колекції, новий підхід все ж таки був більш прогресивним. Я думаю, це пов’язано і з тим, що відтепер ЗМІ почали більше друкувати моделі наших дизайнерів. Популярні глянцеві журнали «подовжували життя» колекції, тому що виходили з репортажем про покази, а через кілька місяців — з матеріалами про тенденції сезону.
Почнемо з спільних рис: в Європі, як і в Україні та Росії, провести тиждень моди коштує дуже дорого.

Всі тижні моди, як і Ukrainian Fashion Week, фінансуються з двох джерел: дизайнерські внески та партнерські пакети.

Проте їх пропорційна присутність в бюджеті Тижня Моди в Україні дуже відрізняється від аналогічних тижнів моди у Європі. Дизайнерський внесок організаторам Тижня Моди в Європі дуже значний. А ми намагаємося більшу частину коштів на організацію Тижня Моди знайти у партнерів. Тому, коли до нас приїжджав президент італійської палати моди пан Маріо Бозеллі, його здивувало, чому у нас стільки партнерів. Звісно, я пояснила йому ситуацію. Він відповів, що внесок дизайнерів в Україні занадто малий за європейськими стандартами, але, як людина, він мене розуміє і вірить у майбутнє Fashion індустрії в Україні.

25.02.2013
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА