Ми працюємо над тим, щоб зробити сайт україномовним. Слідкуйте за оновленнями!

У банку свого часу було розпочато спеціальну програму впровадження ініціатив та інновацій, яку взяли на озброєння також багато інших компаній — це програма Six Sigma. Дана програма передбачає стратегічний підхід до вдосконалення бізнесу, в рамках якого проводяться заходи зі знаходження та виключення з бізнес-процесів причин помилок або дефектів шляхом зосередження на тих вихідних параметрах, які є критично важливими для споживача. Ця програма стала точкою ефективного пошуку та акумуляції нових ідей та пропозицій. До того ж ця програма включала у себе і колективні інструменти, які зробили її масовою та заохотили багатьох людей до участі у ній.
Кілька років назад в нашому банку була впроваджена ще одна ініціатива, що має назву LEAN Organization. Її метою є боротьба із зайвими витратами, з нелогічністю внутрішніх процесів, ускладненою логістикою і т.д. Менеджери цієї програми не лише звітують про її виконання, а дійсно відміняють непотрібні дії, «паперотворчість», бюрократію і взагалі роблять наше життя більш «нормальним» та привабливим. В банку створено центр компетенцій LEAN на базі централізованої операційної площадки. На ній створено умови, за яких кожний працівник відчуває себе частиною процесу, генерує ідеї щодо його покращення, знає вимірювальні показники якості процесу та є мотивованим на постійне вдосконалення та досягнення результату.
За час роботи Райффайзен Банку Аваль було впроваджено немало масштабних ініціатив. Хотілося б поділитися парою найуспішніших прикладів.
Зокрема, п’ять років назад у нас було прийнято рішення перенести наш колл-центр і бек-офіс до Херсону. А це в перспективі — майже 1000 робочих місць! Подібна інновація несла у собі дуже великий ризик: у Херсоні, можливо, є менше можливостей для навчання персоналу, також виникало мовне питання… Потенційних проблем було багато, але ми переконали головний віденський офіс. І не пошкодували. На сьогоднішній день цей колл-центр є кращим в групі Райффайзен Інтернаціональ серед 15 країн. Хто там був, знає, що персонал центру настільки проактивний, що від них можна «сірники запалювати». Над створенням нового колл-центру працювало 20-30 менеджерів з Києва, а також іноземні фахівці. Тому там зі самого початку був створений дух міжнародної компанії.
Іншою цікавою ініціативою Райффайзен Банку Аваль біла ідея проводити наради, у яких одночасно беруть участь відразу всі начальники відділень. Одна нарада, в одному залі — 800 начальників. При чому ця нарада є прикладом високопрофесійної дискусії щодо стратегічного розвитку банку, яка, окрім цього, виконує також функції командотворення. Аналоги таким зборам в інших країнах Групи нам не невідомі, це дуже масштабна подія, яка дозволяє налагодити взаємодію між філіями.

09.07.2013
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА