Історія з «X-фактору»: справжній потенціал ваших працівників

Якось дочка переслала мені лінк на відео з англійського шоу «X-фактор». Я довго внутрішньо опирався і не дивився ролик, але після перегляду, я згоден, — це хороший кейс, у тому числі і для бізнесу.
http://www.youtube.com/watch?v=IsVlHPR213Y
Мері Берн – 50-річна жителька Дубліна, яка протягом 11 років працює касиром у супермаркеті Tesco, але усе життя любить співати. Вона приходить на шоу «X-фактор» і видає першокласний виступ, демонструючи не лише вражаюче виконання пісні, але автентичну пластику, погляд, міміку, внутрішній шарм. Вона показала найвищий рівень, на який спроможні далеко не усі визнані зірки шоу-бізнесу. І що найголовніше, Мері Берн розкрила глибину і силу свого природного «Я».
Якщо усю цю історію накласти на термін бізнесу, то феноменальний успіх Мері Берн можна пояснити перетином трьох факторів:
а) персональної місії особистості;
б) ролі, яку виконує особистість;
в) зовнішнього середовища, яке або сприяє, або заважає розкриттю персональної місії.
Очевидно, що персональна місія Мері Берн – співати на сцені. Це її єство, вона це робить легко і чудово. Від Мері Берн важко відірвати погляд, коли вона співає.
Проблема, яка була у Мері Берн – неспівпадіння персональної місії і ролі, яку вона виконувала. Ми не будемо заглиблюватися, що змісило її працювати касиром з такими вокальними даними. Але як тільки роль і персональна місія співпали, потенціал Мері зріс не у два чи три рази, а на порядки – від простого касира до співачки і акторки, яка несе свій месседж мільйонам.
Зовнішнє середовище – шоу «Х-фактор», а у бізнесі – компанія. Це – система, головне завдання якої – залучити людину і дати їй максимум можливостей для реалізації. Для досягнення такого результату потрібно, щоб внутрішні цінності людини співпадали з цінностями зовнішнього середовища. Тоді і відбувається неймовірний вибух енергії. У нашому випадку Мері Берн створила явище, яке навіть перевищило саме шоу, про що свідчать розгублені судді, які не змогли об’єктивно оцінити виступ. Мері була на порядок вище.
Головний висновок кейсу: якщо власна місія людини співпадає з роллю у сприятливому зовнішньому середовищі, то можна отримати вибухові результати. Тільки уявіть, який справжній потенціал ваших працівників.

01.01.2014
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА