Якщо тривалий час в організації немає змін, в цьому криється небезпека втрати справедливої самооцінки і ризик опинитися у вже неактуальних пріоритетах. Вважаю, що зміни завжди актуальні, а причини для цього постійно є «під рукою». Світ навколо повний прикладів впроваджень, злетів і падінь, з яких треба брати приклади і на які треба зважати. А якщо він нам таким не здається, то це сигнал про обмежену інформованість та слабкі комунікації. Саме тому корисно мігрувати (фізично і інтелектуально).
Звичайно, треба бути лояльним до компанії, проте, якщо ти все життя будеш працювати на одному місці, то є небезпека звузити кругозір. Навіть в межах однієї компаніі завджи є можливість нових активностей та кар’єрного зростання.
Звичайно, змінювати компанію завжди боляче! Маю власний досвід, коли вихід з банку, у якому працював 9 років, я оцінював як життєву драму. Як дізнатися, коли настав час змін? Залежить від кількості знань про альтернативи та уміння/бажання брати ризик.
Ця грань між лояльністю та необхідністю змін визначається дуже суб’єктивно. У когось є більше бажання перемін,у когось — менше. В однакових умовах одна людина вже знаходиться на межі, а інша не відчуває ніякого дискомфорту. Зазвичай рішення про зміни активностей приймається, коли людина досягає певних висот і розуміє, що подальше зростання має обмеження. Від депресії у такій ситуації врятує лише добра звичка змінювати і змінюватися.
Статистика трансформації Райффайзен Банку Аваль говорить про те, що плинність керівних кадрів Центрального офісу — рівня Правління-1 та Правління-2, була суттєвою тільки в перший рік придбання банку Групою Райффайзен і становила 33% — ще до початку реальної трансформації в організації. Надалі вона повернулася на звичний рівень — близько 10% відсотків, що свідчить про те, що зміни не злякали менеджерів і не призвели до плинності керівного персоналу. Водночас кількість найвищих керівників (рівень Правління-1 — Правління-3), що зросли в посадах, при чому змінили/розширили сферу попередньої діяльності у нашому Банку, у 2011 році становила 30 осіб.

16.09.2013
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА