Проект Ukrainian Fashion Week виник у 1997 році. До того часу наша діяльність була спрямована суто на видання модних журналів. Промо-акціями для його просування служили виїзні сесії по містах-мільйонерах, де у супроводі знайомих нам дизайнерів ми проводили зустрічі з читачами у вигляді Fashion Show. У певний момент ми зрозуміли, що всі ці поїздки — це чудово, але ми відчули необхідність, щоб приїжджали до нас.

Сергій Бизов, відомий дизайнер, тоді блискуче підмітив: «Досить їздити, , як цирк Шапіто! Давайте робити щось таке, щоб усі захотіли приїхати до нас, у Київ!» Так і виникла ідея Українського Тижня Моди (Ukrainian Fashion Week).

У якості головного редактора модного журналу я часто бувала в Парижі на Тижні Моди, і чітко знала, якою я хочу бачити Ukrainian Fashion Week. Щоб втілити цю ідею у життя, ми написали лист до Паризької палати високої моди. Лист, написаний французькою мовою, містив у собі прохання прислати нам Положення про Тиждень Моди. І, як не дивно, він спрацював! Через декілька днів нам пришов величезний факс, тому що тоді ще не було ні електронної пошти, ні фейсбука.
Це був величезний документ на 15-16 сторінок, які дуже легко і красиво нам всім переклала Соня Забуга, нині — головний редактор Elle Ukraine.

Власне, Український Тиждень Моди ми створили на основі положень Паризької палати високої моди.

Деякі засади з того часу змінились, але змін було дуже мало. Восени цього року ми святкуємо ювілей: 15 років з моменту втілення у життя нашої ідеї. За 15 років успішного проведення Тижнів Моди ми співпрацювали з багатьма дизайнерами. Не зважаючи на те, що ми позиціонуємо Ukrainian Fashion Week як майданчик для створення української Fashion індустрії, залучаючи в першу чергу українських модельєрів, ми також працюємо і з іноземними професіоналами. За 15 років у нас брали участь дизайнери із Італії, Франції, Німеччини, Великобританії, Росії, Грузії і навіть із таких країн, як Боснія і Герцеговина та Румунія. Єдина країна, з митцями якої ми поки не співпрацювали — це Сполучені Штати Америки.

На мою думку, запорукою нашого успіху було дотримання двох принципів. Перший принцип полягає у тому, що ми ніколи не йшли проти європейських правил щодо створення і проведення тижнів прет-а-порте. Другий — ми щиро любимо і поважаємо дизайнерів, з якими працюємо.

14.10.2013
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА