Кожен з нас хоча б раз в житті звертав увагу на специфічний номер телефону, який вказують зазвичай онлайн-магазини, медичні заклади, державні установи. Нерідко їхній контактний телефон починається цифрами 0800. Що це: код нового мобільного оператора, магічне «щасливе число» чи своєрідна мода серед бізнесменів? Відповідь набагато простіша — це телефонна багатоканальна лінія.
Зміст
З кожним місяцем «бізнес-вісімка» стає все більш популярною. Принциповою перевагою лінії є можливість приймати необмежену кількість вхідних дзвінків одночасно. Це допомагає не тільки збільшити число звернень, а й налаштувати потенційного покупця на позитивний лад. Факти свідчать: після кількахвилинного очікування у черзі близько 25 – 30% клієнтів не витримують і воліють звернутися до іншого постачальника послуг. Значна частина тих, хто телефонував і так не дочекався відповіді від оператора. Саме тому пропозиція від Київстар є інвестицією не тільки в щоразу більшу кількість звернень, але і в позитивний імідж компанії. Багатоканальна лінія 0800 допомагає розв’язати проблему, оскільки сприяє миттєвому зв’язку з абонентами.
Як працює телефонна лінія 0-800 від Київстар?
Алгоритм дії продуманий до дрібниць і приємно дивує поєднанням простоти і високої функціональності. Нерідко популярні абоненти отримують вхідні дзвінки на номер по кілька десятків одночасно. Після з’єднання клієнту пропонується голосове меню, за допомогою якого можна більш точно визначитися з темою звернення. До єдиного номера 0-800 приєднано декілька стаціонарних і мобільних телефонів — саме на них здійснюється подальша переадресація. Кількість клієнтів, які можуть одномоментно додзвонитися, збігається з кількістю каналів для переадресації та альтернативних номерів.
Залежно від формату номери поділяються на кілька категорій:
- золоті — мають формат 80030АААА, 80030ААВВ, 80030000А, 8003000А0 тощо;
- срібні — формат 80030ВААА, 80030АВАВ, 80030ВААВ, 80030АВ30 тощо;
- бронзові — усі інші, не залучені в Золотих та Срібних номерах — 800301234, 800302526 тощо.
Київстар пропонує індивідуальний підхід під час вибору номерів. За бажанням можна замовити певну комбінацію цифр, легких до запам’ятовування або символічних саме для вашої організації.
Переваги номера 0-800
- Єдиний номер — на сайті чи в інших матеріалах замість багатьох номерів різних операторів краще вказати один 0-800.
- Доступність — покупець може безкоштовно зателефонувати з будь-якого стаціонарного чи мобільного телефону, і саме в цьому полягає один з секретів популярності. Навіть якщо на мобільному рахунку клієнта відсутні кошти, з’єднання успішно відбудеться.
- Розподіл дзвінків — власник бізнесу самостійно визначає принцип розподілення дзвінків між працівниками та офісами. Це дає змогу враховувати найменші нюанси і ефективно побудувати весь процес комунікації.
- Гнучкість — за бажанням власник встановлює індивідуальний графік роботи телефонної лінії і підключає голосове меню.
Вартість дзвінка для клієнтів і для власників номера
Власники бізнесу мають право визначитися зі зручним для них варіантом оплати:
- Менша абонплата, але підключення коштує більше.
- Вища абонплата і мінімальна ціна на підключення.
У разі виникнення труднощів з вибором вигідного варіанту краще звернутися за консультацією до фахівця Київстар. Він допоможе правильно зорієнтуватися залежно від особливостей конкретного бізнесу, кількості щоденних звернень тощо. В будь-якому випадку вартість дзвінка є символічною у порівнянні з потенційними перевагами швидкої комунікації.
За бажанням можна замовити в Київстар супутні послуги — Віртуальну мобільну АТС і IP-телефонію. Завдяки цим технологіям можна покращити роботу вашого відділу підтримки чи гарячої лінії, якість зв’язку буде ще кращою, що позитивно позначиться на динаміці бізнесу.