Головна / Новини / Бізнес рішення / 10 CRM-систем для оптимізації бізнесу

10 CRM-систем для оптимізації бізнесу

10 CRM-систем для оптимізації бізнесу, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
24 Червня 2022
Бізнес рішення

Для більшості компаній, незалежно від їхнього виду діяльності, вагомим питанням є взаємодія з клієнтами та управління клієнтською базою. А це – побудова довгострокових відносин з покупцями, підтримка зв’язку, вчасне виявлення проблем та забезпечення задоволеності сервісом. Для цього використовують CRM-системи, адже з ними можна налаштувати бізнес-процеси, продажі та омніканальні комунікації. Крім цього CRM-системи є також цінною частиною маркетингової стратегії сучасної компанії.

 
Вибір програмного забезпечення CRM відіграє важливу роль у залученні клієнтів. По суті це зводиться до двох ключових моментів. Щоб обрати CRM з необхідним функціоналом, вам необхідно:

  1. Ознайомитись з функціями CRM, щоб зробити вибір.
  2. Знати, які конкретні можливості CRM необхідні вашій команді.

Про те, які бувають CRM-системи та їх можливості – далі у статті.

Microsoft Dynamics 365

Цей сервісдопомагає управляти відносинами з клієнтами та оптимізувати процес продажів, маркетингу. З Microsoft Dynamics 365 можна відстежувати: листування, дзвінки, проведені зустрічі з клієнтом, якість обслуговування.

Серед можливостей Microsoft Dynamics 365:

  • управління картками клієнтів, підтримкою, продажами, маркетингом та іншими даними в одній системі;
  • автоматизація процесів обробки даних за допомогою визначених сценаріїв;
  • створення шаблонів файлів у Word та Excel для оперативного завантаження звітів;
  • візуалізація даних у вигляді дашборда;
  • сервіс доступний для OC iOS, Android, Windows.

Salesforce

Хмарна CRM-система, яка призначена для управління різними видами бізнес-процесів, відносинами з клієнтами, аналітикою, маркетингом, продажами та інше. Підходить для малого, середнього та великого бізнесів. Працює Salesforce CRM за моделлю SaaS – користувачам CRM-системи надається готове програмне забезпечення, доступ до якого можливий через вебверсію чи мобільний додаток. Серед головних можливостей:

  • керування контактами;
  • лідогенерація;
  • прогнозування;
  • ведення звітів;
  • автоматизація робочого процесу;
  • мобільність доступу;
  • різноманітні налаштовувані інструменти для сумісної роботи й управління проєктами.

Zoho CRM

Ця CRM-система дозволяє налаштовувати та управляти відносинами з клієнтами. Підходить для малого та середнього бізнесу. Zoho CRM має декілька інструментів для автоматизації роботи відділів продажів, маркетингу та служби підтримки. Особливості Zoho CRM:

  • управління лідами, угодами та контактами;
  • автоматизація продаж;
  • побудова процесів продажу та встановлення правил;
  • налаштування каналів спілкування з клієнтами (телефон, email, соцмережі тощо);
  • аналітика та звіти;
  • формування рахунків;
  • прогнози за допомогою штучного інтелекту;
  • інтеграція з сервісами Google Workspace та Microsoft 365.

У базовому наповненні Zoho має менше можливостей для індивідуального налаштування, тому за необхідності в Zoho Marketplace можна придбати додаткові функції окремо під потреби бізнесу.

HubSpot CRM

HubSpot CRM – це система, яка автоматизує роботу бізнесу будь-якого розміру. Ця CRM інтегрована з маркетинговою платформою Hubspot. Система має можливість збирати інформацію про контакт із різних місць: соцмереж, пошти. Є інтеграція з Google Apps та розширення для Chrome, Gmail, Outloook. Серед головних можливостей:

  • інтеграція CRM;
  • управління контентом;
  • історія щодо контактів;
  • планування та розклад завдань;
  • відстеження завдань;
  • інтеграція електронної пошти;
  • архівування та відстеження листів;
  • моніторинг дзвінків;
  • інтеграція з соціальними мережами.

Безкоштовна версія містить в собі багато функцій й доступна для будь-якої кількості користувачів, контактів/лідів та угод.

Onebox

Агрегатор більш ніж 300 програм та додатків, які дозволяють створювати різні галузеві рішення. Завдяки їм можна розробити власну CRM, ERP-систему, побудувати бізнес-процеси, налаштувати телефонію, складський та товарний облік, електронний документообіг.

Onebox CRM дозволяє керувати своїми угодами у звичному інтерфейсі з колонками-статусами. Ідеально підходить для відділів продажу та управління системними проєктами. Для того, щоб створити власну CRM, спочатку в програмі Workflows необхідно створити бізнес-процеси з етапами-статусами, потім встановити програму Onebox CRM і вже всередині програми обрати, які саме процеси важливі для відображення.

SalesDrive

Українська CRM-система для інтернет-магазинів, яка дає можливість для інтеграції зі службами доставки, сайтами (OpenCart, Prom.ua, Rozetka, Хорошоп, WordPress, Tilda, Flexbe, Платформа LP, LP Generator, PrestaSho, інші CMS та конструктори сайтів), складами, телефонією та іншим. SalesDrive інтегрується з маркетинговими системами аналітики (Google Analytics) та дозволяє відстежувати кількість лідів, продажів, дзвінків, прибуток кожної рекламної кампанії. Також у цій CRM можна легко отримувати та формувати звіти щодо товарів, дзвінків, продажів, рекламних кампаній. Серед головних особливостей:

  • інтеграція із сайтом;
  • каталог товарів;
  • служби доставки;
  • телефонія;
  • email, sms;
  • завдання;
  • документи;
  • витрати;
  • рекламні кампанії;
  • звіти.

Copper CRM (раніше ProsperWorks)

CRM-система, яка дозволяє керувати відносинами з клієнтами з Google-акаунта завдяки інтеграції з G-Suite. Серед головних можливостей:

  • інтеграція з hangouts;
  • відстеження й розсилка електронної пошти;
  • відстеження активностей клієнтів і співробітників;
  • звіти з переміщень у воронці;
  • ip-телефонія.

SugarCRM

Дозволяє організувати роботу персоналу, підвищити конверсію продажів, підготувати бухгалтерські документи, відстежувати кількість товарів на складі. Містить базове наповнення функціональних характеристик, проте головна відмінність від інших CRM-систем — це можливість кастомних налаштувань під потреби бізнесу. Для цього сервіс надає навчальні посібники, технічну підтримку. Система встановлюється на сервері, а доступ до неї можливий через вебінтерфейс чи мобільний додаток.

Act!

CRM-система дозволяє збирати всю необхідну інформацію про клієнтів в єдиній базі даних. Act! інтегрується з Microsoft Word, Excel, Outlook, Google Contacts, Gmail та іншими інструментами. Можливості CRM-системи Act!:

  • управління базою контактів;
  • відстеження активності у розрізі кожного клієнта/ліда;
  • управління маркетинговою воронкою;
  • мобільний додаток, доступний безкоштовно для ОС iOS, Android;
  • доступ до допоміжних матеріалів для роботи з системою.

Streak

Streak перетворює робочі, особисті та інші поштові скриньки від Gmail на CRM-систему. Сервіс значно спрощує роботу з документами у пошті, процесом підтримки користувачів, відкладеною відправкою електронних повідомлень та відстеженням відсотка відкритих листів. Наразі сервіс доступний в браузерах Google Chrome і Safari, а для команди до 5 осіб користування безкоштовне.

Встановивши плагін для браузера та розпочавши роботу з сервісом Streak, можна значно розширити можливості поштової служби Gmail, перетворивши її на функціональну CRM-систему. Можливості сервісу:

  • відстеження електронної пошти;
  • інструменти звітності;
  • АРІ-інтеграції з іншими системами;
  • 900+ інтеграцій (via zapier);
  • перевірка даних;
  • служба для відновлення даних.
Теги
Підписатись на розсилку