Головна / Новини / Тренди та аналітика / 6 корисних інструментів для аналітики сайту будь-якої компанії

6 корисних інструментів для аналітики сайту будь-якої компанії

6 корисних інструментів для аналітики сайту будь-якої компанії, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
27 Травня 2022
Тренди та аналітика

Успіх бізнесу базується не лише на вдалому продажі своїх товарів чи послуг, а й на правильному розумінні та використанні аналітичних даних. При цьому, це стосується не тільки аналізу безпосередньо продажів чи моніторингу внутрішньої ефективності компанії, а й вебсайту. Проте як зрозуміти, що ваш сайт працює ефективно? Як знайти слабкі сторони ресурсу? Як сформувати найкращу стратегію для його розвитку? Відповісти на ці питання можна завдяки інструментам вебаналітики.

 

Інструменти вебаналітики — це комплекс рішень, які допомагають отримати детальну інформацію про стан сайту: відстежувати кількість відвідувачів, їхні дії на різних сторінках сайту, час, який користувачі витрачають на перегляд сторінок, контент, який їм цікавий, та інші показники. Знаючи ці параметри, можна зробити сайт більш ефективним, наприклад, змінити дизайн або контент так, щоб користувачі довше затримувалися на ресурсі та зрештою оформили послугу чи товар.

Ми підготували добірку корисних та ефективних інструментів для аналізу вебсайту будь-якої компанії.

Google Analytics

Google Analytics — один із найпопулярніших сервісів для детального аналізу відвідуваності сайту, створений однойменною компанією Google. Для початку роботи з Google Analytics, потрібно встановити на сайт спеціальний код – лічильник. Він рахує користувачів, які заходять на сайт, і збирає дані про них: звідки прийшли, які сторінки подивилися. Також лічильник визначає браузер, яким користується відвідувач сайту, та аналізує певні дані користувача: стать, вік, інтереси. Ця інформація зберігається та надсилається до звітів системи вебаналітики, де їх можна аналізувати та приймати результативні бізнес-рішення. Гугл аналітика допомагає спостерігати за поведінкою аудиторії, у тому числі в режимі реального часу, оцінювати ефективність рекламних кампаній, вивчати привабливість контенту на ресурсі.

Основна функція Google Analytics — збір статистики за різними параметрами. Сервіс допомагає оцінити сумарні дані відвідування: кількість переглянутих сторінок, сесій та користувачів, а також якісні показники: який час відвідувач перебував на сайті та скільки сторінок за сесію переглянув. Гугл аналітика дозволяє відстежити джерела трафіку, у тому числі за яким запитом користувач прийшов із пошукових систем.

Ключові особливості:

  • Безкоштовне використання.
  • Налаштування конверсії за цілями.
  • Статистика в режимі реального часу.
  • Аналітика для мобільних додатків.
  • Перехресна сегментація.
  • Експорт даних та формування звітів за розкладом.

Mixpanel

Mixpanel — система збору статистичних даних сайту за заданими параметрами. На відміну від більшості аналітичних інструментів, Mixpanel моніторить не стандартні показники відвідування сайту, а конкретну поведінку користувачів. Дані надсилаються з пристрою користувача або вашого сервера до Mixpanel, де їх можна аналізувати в режимі реального часу. Це реалізується за допомогою простих інтерактивних звітів, які дозволяють візуалізувати дані в декілька кліків.

Система відстежує поведінку кожного зареєстрованого користувача, завдяки чому легко сегментувати аудиторію за низкою показників (статтю, географічним розташуванням та активністю). Крім того, Mixpanel дає можливість взаємодіяти з аудиторією сайту через email-розсилки. Можна розсилати електронні листи, наприклад, жінкам, які не робили покупки на певному сайті вже протягом двох тижнів. Текст листа зберігається в системі, де його можна відредагувати у візуальному або HTML-режимі. Ознайомитися з сервісом можна завдяки безкоштовному тарифу з обмеженою кількістю звітів та терміном зберігання даних.

Ключові особливості:

  • Збір статистики за заданими параметрами.
  • Налаштування подій.
  • A/B-тестування для сайтів та мобільних додатків.
  • Сегментація відвідувачів.
  • Режим реального часу.

SimilarWeb

SimilarWeb — онлайн платформа для комплексного аналізу сайтів, у тому числі сайтів конкурентів. За допомогою неї можна знайти лідерів у конкретній індустрії та перевірити всі ключові вебпоказники їхнього ресурсу: трафік з усіх пристроїв за останні пів року, географія відвідувань, джерела трафіку, інтереси аудиторії, ключові слова, рекламні оголошення тощо. Серед функцій є збір статистики відвідуваності обраного сайту за місяцями: кількість відвідувань, показники глибини та тривалості сесії, популярні сторінки. При цьому візити через мобільні телефони та десктоп показуються окремо, що дозволяє враховувати відмінності у поведінці користувачів, які переглядають ресурс із комп’ютера та мобільного пристрою.

Сервіс дозволяє відстежити, чи використовує сайт-конкурент рекламу, та які медійні майданчики для цього вибирає. Важливу інформацію можна отримати, вивчивши структуру реферального трафіку: звідки приходить аудиторія на сайт і куди потім з нього переходить. Крім того, у SimilarWeb є можливість простежити статистику відвідувачів із соціальних мереж. Інформація виводиться в табличному і графічному вигляді, а при необхідності її можна вивантажити файлом для детального аналізу. Сервіс, насамперед, буде корисним маркетологам для відстеження тенденцій на ринку та аналізу відвідуваності сайтів-конкурентів. Ці дані допоможуть і власникам нових ресурсів, які планують просування та шукають для цього ефективні канали.

Ключові особливості:

  • Наявність безкоштовної версії.
  • Відстеження ключових слів, що генерують пошуковий трафік.
  • Можливість порівнювати сайти між собою.
  • Рейтинг сайтів за індустріями та географією.
  • Відстеження рекламного трафіку та популярні рекламні оголошення.
  • Статистика мобільних додатків.

Hotjar

Hotjar — сервіс, який маркетологи та власники сайтів використовують для оптимізації конверсії та зручності своїх вебресурсів. До його функцій також належать налаштування конверсійних воронок, теплових карт і ведення записів відвідувань. За допомогою Hotjar можна не просто побачити кількість відвідувачів, кліків, конверсій, відсоток відмов, а й буквально відстежити рух користувачів по сайту, знайти точки підвищеного інтересу, проводити опитування для покращення юзабіліті та багато іншого.

Hotjar збирає дані та поєднує їх із візуальними картами, тим самим ще краще показуючи поведінку користувачів. Наприклад, можна побачити, що відвідувачі часто затримуються на певній сторінці або на якомусь блоці/елементі. Якщо він викликає інтерес — це плюс, а якщо в ньому важко розібратися — це мінус. Він допомагає зрозуміти, чи потрібно вносити якісь зміни до структури сайту і чи все й так працює добре.

Теплові карти Hotjar — один з найбільш популярних інструментів сервісу. Він дозволяє побачити, на які блоки сайту (кнопки, картинки, відео, текст) відвідувачі найчастіше натискають, а які елементи сторінки залишаються поза увагою. В Hotjar використовується три типи теплових карт: карта кліків, карта скролінгу, карта посилань. Ця інформація є незамінною, якщо ви хочете покращити юзабіліті вебресурсу та переробити дизайн/структуру для зручності користування сайтом. Таким чином сайт краще виконає свої функції та призведе до більшої кількості замовлень.

Ключові особливості:

  • Наявність безкоштовної версії.
  • Відеозаписи відвідування сайту.
  • Проведення опитувань.
  • Аналітика форм.
  • Налаштування конверсій.

Woopra

Woopra — платформа для аналізу усього життєвого циклу клієнта на вебсайті. Вона збирає інформацію про клієнта та його поведінку з різних пристроїв й формує детальний звіт про нього. Сервіс відстежує не тільки дії користувача на вебсторінці та в мобільному додатку, а й спілкування за допомогою email-розсилки та техпідтримки. Платформа розрахована насамперед на власників інтернет-магазинів, оскільки дозволяє стежити за діями клієнта, починаючи з моменту реєстрації. Можна налаштовувати воронки продажів та фільтрувати користувачів за різними параметрами.

Після того, як новий користувач зареєструвався на сайті, метрика створює його картку, де міститься інформація про взаємодії з продуктом, отримані клієнтом email-листи в рамках розсилки. Завдяки цим даним можна сегментувати відвідувачів за параметрами або діями. При цьому оновлення відбувається в режимі реального часу та зміни параметрів враховуються практично миттєво. Сервіс дає змогу відстежувати такий показник, як retention rate (утримання клієнтів).

Ключові особливості:

  • Детальні профілі відвідувачів.
  • Статистика в режимі реального часу.
  • Інтеграція з програмами, у тому числі що працюють за моделлю SaaS.
  • Повідомлення про важливі події.

BuzzSumo

BuzzSumo — один з популярних інструментів для моніторингу та дослідження контенту. За допомогою платформи маркетологи та власники вебсайтів можуть знайти актуальні й популярні ідеї щодо контенту, який популярний серед їхньої цільової аудиторії. BuzzSumo має власний алгоритм, який сканує кожен вміст, пов’язаний з вашим ключовим словом, темою та нішею в Інтернеті, включаючи вебсайти, соціальні мережі та форуми.

Дані, які маркетологи контенту отримують з інструменту аналізу, можна використовувати для створення кращого та більш привабливого контенту, або тем, які є релевантними та ефективними для залучення нових клієнтів. Це також дозволяє оцінити актуальність свого контенту та загальний успіх у різних соціальних мережах. Програмне забезпечення допомагає користувачам аналізувати контент-маркетинг своїх конкурентів і визначати ключових інфлюенсерів у певній галузі.

Функція моніторингу бренду BuzzSumo полягає в тому, щоб надати можливість контролювати репутацію бренду в інтернеті, включаючи згадки про нього в різних соціальних мережах. Для цього потрібно ввести певну інформацію у задане поле: назва компанії, вебсайт. Коли бренд згадується в позитивному чи негативному сенсі, система негайно надішле сповіщення. Це може бути дуже корисним для управління всіма видами реклами.

Ключові особливості:
 

  • Контент-аналіз.
  • Моніторинг репутації та сповіщення.
  • Визначення трендів.
  • Інструмент підказки ключових слів.
  • 30 днів пробного періоду.
Теги
Підписатись на розсилку