Головна / Новини / Бізнес рішення / 8 актуальних питань про корпоративний номер для бізнесу: відповідаємо

8 актуальних питань про корпоративний номер для бізнесу: відповідаємо

8 актуальних питань про корпоративний номер для бізнесу: відповідаємо, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
31 Серпня 2022
Бізнес рішення

Ми підготували розгорнуті відповіді на 8 питань про переваги підключення корпоративного тарифу. Дізнавайтесь детальніше та користуйтесь усіма можливостями для бізнесу.

Зміст

  1. Корпоративний номер потрібний лише великим корпораціям?
  2. Які послуги можна отримати крім мобільного зв’язку при підключенні бізнес-тарифів?
  3. Як можна керувати корпоративними номерами та додатковими послугами?
  4. Наскільки зручно поповнювати баланс усіх корпоративних номерів?
  5. Чи можна зекономити бюджет компанії при підключенні корпоративного номера?
  6. Чи можуть працівники компанії користуватися корпоративними номерами за кордоном?
  7. Як корпоративний номер допомагає підвищити лояльність клієнтів?
  8. Чи можна активувати для корпоративного зв’язку еSIM?

 
Усе більше компаній намагаються налаштувати гнучку віддалену роботу поза межами офісу — в зручному та безпечному місці. Саме тому корпоративні мобільні номери частіше використовуються як одне з основних джерел зв’язку для бізнесу.

Корпоративний номер потрібний лише великим корпораціям?

Корпоративним номером можуть користуватися компанії будь-якого розміру: малі, середні чи великі. Підключайте бізнес-тариф залежно від завдань організації та її масштабів. Завдяки Київстар можна використовувати як один номер, якщо ваша компанія невелика, так і додавати необмежену кількість корпоративних номерів, якщо ваш бізнес розширюється.

Які додаткові послуги можна отримати при підключенні бізнес-тарифів?

Підключивши тарифи «ВАШ» від Київстар для корпоративних клієнтів, ваша компанія, окрім безлімітних дзвінків в мережі Київстар, може користуватися:

  • високошвидкісним 4G мобільним інтернетом;
  • певною кількістю SMS по Україні;
  • певною кількістю хвилин для дзвінків на номери інших операторів, міські номери та за кордон у 10 країн.

А також є можливість використовувати послуги, які доступні в тарифах без додаткових оплат — дві Суперсили:

  1. Персональний дротовий інтернет для роботи з дому зі швидкістю до 100 Мбіт/с. Послуга вже включена до тарифних планів.
  2. +100 додаткових хвилин, Київстар ТБ, Віртуальна АТС, додаткова SIM для планшета чи для другого телефона — Суперсили, одну з яких можна обрати власноруч та у разі необхідності змінювати щомісяця.

Як можна керувати корпоративними номерами та додатковими послугами?

Для зручності можна обрати довірену особу від вашого підприємства — координатора, який керуватиме усіма послугами й тарифами. За бажанням можна самостійно вносити зміни у додатку «Мій Київстар» або через голосове меню. У разі питань щодо сервісних та технічних налаштувань звертайтеся до оператора за консультацією.

Наскільки зручно поповнювати баланс усіх корпоративних номерів?

Бізнес-номери співробітників належать безпосередньо підприємству, а тому компанія отримує один рахунок для оплати всіх послуг. Так, зручно сплачувати все в одному місці, контролювати витрати на корпоративний зв’язок та правильно керувати бюджетом. Рахунок можна поповнювати безготівково за реквізитами в будь-який час.

Чи можна зекономити бюджет компанії при підключенні корпоративного номера?

На початку роботи, особливо під час кризових часів, для будь-якого бізнесу важливо грамотно розподіляти бюджет. Можливість не витрачати зайві кошти при підключенні корпоративних номерів існує. Наприклад, зараз в Київстар діє пропозиція для нових бізнес-клієнтів. Можна отримати 50% знижку за обраним бізнес-тарифом на пів року. Акція доступна для юридичних осіб та ФОП, які раніше не підключали бізнес-послуги від Київстар чи бажають перейти на корпоративне обслуговування з передоплати. До того ж послугами можна користуватися навіть з нульовим або мінусовим балансом.

Чи можуть працівники компанії користуватися корпоративними номерами за кордоном?

Так. Київстар надає своїм бізнес-клієнтам можливість користуватися зв’язком у 30 країнах світу без жодних доплат. Послуга «Роумінг як вдома» діє в Польщі, Словаччині, Румунії, Угорщині, Молдові, Німеччині, Італії, Литві, Чехії, Франції, Болгарії, Іспанії, Естонії, Латвії, Австрії, Нідерландах, Бельгії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Греції, Ірландії, Люксембурзі, Словенії, Швеції, Швейцарії, Норвегії, Португалії, Єгипті, Великій Британії.

Умови та кількість доступних у роумінгу хвилин, гігабайтів та SMS відрізняються залежно від тарифу. Хвилини, гігабайти та SMS, що входять у тарифи ВАШ Старт, ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, можна використовувати як в Україні, так і в 30 країнах. У тарифах ВАШ Безлім, ВАШ Преміум, ВАШ Максимум додатковий об’єм послуг для роумінгу нараховується окремо: 15 Гб інтернету, безлімітні вхідні дзвінки та дзвінки на Київстар, 500 хвилин на дзвінки на інші українські номери та номери країни перебування. Вартість тарифів при цьому не змінюється. Текстові повідомлення та аудіодзвінки в популярних месенджерах, корисні додатки — можна використовувати без плати за трафік.

Як корпоративний номер допомагає підвищити лояльність клієнтів?

Компаніям потрібно мати імідж професіоналів на усіх етапах залучення клієнтів, зокрема під час спілкування з клієнтами й прийому дзвінків. Корпоративний номер виділений саме під робочі завдання, а тому дозволяє вчасно відповідати на запити клієнтів. Це позитивно впливає на їхнє враження про бренд. Якщо покупці можуть швидко отримати відповідь на свої запитання, просто зателефонувавши до компанії, вони стають більш лояльними до вашого бізнесу. При цьому з мобільним корпоративним зв’язком місцеперебування менеджерів не має значення. Працівники можуть відповідати на дзвінки клієнтів з будь-якого комфортного та безпечного місця.

Чи можна активувати для корпоративного зв’язку еSIM?

У Київстар існує можливість активувати еSIM для бізнес-абонентів. Цю послугу можна налаштувати дистанційно та користуватися номером без фізичної SIM-карти та без загрози її загубити. На eSIM легко перенести наявний бізнес-номер, підключити новий або використовувати одночасно дві SIM-карти: звичайну SIM та eSIM. Одному менеджеру з eSIM можна підключити до 5 номерів на смартфон, що дозволить йому обробляти ще більше дзвінків.

Дізнатися більше про корпоративні тарифи та активувати їх можна через голосове меню за номером 466. А якщо вам потрібна допомога, відвідайте найближчий магазин Київстар та отримайте консультацію спеціаліста.

Теги
Підписатись на розсилку