Головна / Новини / Бізнес рішення / Альтернативи російським продуктам в бізнесі. Частина 3

Альтернативи російським продуктам в бізнесі. Частина 3

Альтернативи російським продуктам в бізнесі.  Частина 3, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
15 Квітня 2022
Бізнес рішення

Понад 200 міжнародних компаній вже покинуло ринок росії в знак протесту проти повномасштабної війни, яку розпочала рф проти України. Український бізнес своєю чергою продовжує шукати альтернативи російським сервісам, які слугували компаніям у мирний час. Сьогодні працювати з програмним забезпеченням окупанта — означає його фінансувати. У попередніх статтях ми надали рекомендації щодо частини можливих альтернатив вітчизняного та міжнародного ринків. Але цей перелік невичерпний. Тож ми підготували нову добірку сервісів, які стануть у нагоді підприємцям.

CRM

Bitrix24 (росія) — хмарний сервіс, який пропонує набір інструментів для організації роботи компаній та побудови взаємовідносин з клієнтами.

Альтернативи:

Onebox — функціональна платформа для будь-якого виду бізнесу. Особливістю даного програмного комплексу є те, що він складається з понад 300 програм та додатків: CRM-система, ERP-система, побудова бізнес-процесів, телефонія, складський та товарний облік, електронний документообіг. Це великий програмний продукт, але користувач сам вирішує, які програми встановлювати та використовувати. Також є функція для самостійного створення власних програм в залежності від задач бізнесу.

Серед можливостей:

  • Автоматизація бізнес-процесів
    Автоматизація повторних або складних операцій. Після налаштування система самостійно виконуватиме їх у фоновому режимі.
  • Клієнти та ліди (CRM)
    Єдина система для роботи з базами контактів, клієнтів, лідів, постачальників, співробітників та партнерів.
  • Документообіг, EDI, CLM
    Створення, редагування та керування документами в одній системі, безпосередньо у замовленнях та проєктах.
  • Склад та інвентар
    Ведення складу, керування товарними залишками.
  • Товари, послуги та виробництво
    Зручна база товарів та послуг. Інтеграція вашої бази з іншими сайтами, майданчиками та постачальниками.
  • Проєкти, завдання та планування
    Введення в єдиній системі всіх проєктів, завдань та замовлень. Тут можна відстежувати події, документи та платежі, статистику у вигляді воронки, діаграми чи списку.
  • Закупівлі та логістика
    Керування закупками та цінами постачальників. Логістика та інтеграція з різними службами доставки.
  • Інтеграція
    Понад 250 інтеграцій з різними програмними рішеннями: від простої інтеграції з поштою до управління розумним офісом.

HubSpot — повноцінна CRM-платформа з інструментами маркетингу, продажу та обслуговування. HubSpot включає п’ять систем: Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub та Operations Hub, CMS Hub. Вони надають повний набір інструментів для наскрізної аналітики, автоматизації та управління маркетингом, продажами й сервісом.
Hubspot CRM — одне з найбільш функціональних безоплатних рішень на ринку CRM. Free версія містить в собі багато функцій й доступна для будь-якої кількості користувачів, контактів/лідів та угод.

Серед можливостей:

  • Ведення контактів, організацій та угод.
  • Зберігання будь-якої інформації, пов’язаної з контактами, організаціями та угодами. Для зручності є можливість додавати власні поля або використовувати вже попередньо налаштовані системою. По кожному об’єкту ведеться Timeline — стрічка активності, в яку додаються дзвінки, емейли, зустрічі, нотатки тощо.
  • Відстеження шляху переходу на ваш сайт контакту та всю історію його дій на сайті.
  • Відправка листів клієнтам.
  • Призначення зустрічей/дзвінки з клієнтами безпосередньо через сайт.
  • Створення і розміщення на сайті форм та pop-up вікон для збору емейлів, контактів та інших даних про користувача.
  • Розміщення на сайті чату для комунікації з відвідувачами та багато іншого.

Hubspot інтегрується з сотнями інших систем. Відкриті API системи дозволяють інтегруватися з власними, e-commerce-системами, телефонією, фінансовими системами та багато іншого.

POS-системи

R-Keeper (росія) — це програмний комплекс, спрямований на автоматизацію роботи ресторанів.

Альтернативи:

Poster — хмарна система для кафе, ресторанів, магазинів, яка допомагає впорядкувати бізнес-процеси, автоматизувати роботу закладу, оптимізувати витрати та збільшити продажі. Допомагає вести фінансовий, бухгалтерський і складський облік, керувати персоналом та працювати з клієнтською базою. Для роботи з Poster достатньо мати звичайний планшет або комп’ютер. Також можливо під’єднати принтери чеків, банківські термінали та інші пристрої. Компанія має готові набори для швидкого старту.

Серед можливостей Poster:

  • Робота в офлайн-режимі.
  • Графіки продажів для зручної аналітики.
  • Фіскалізація.
  • Касові зміни.
  • Складський облік.
  • Інвентаризація.
  • Маркетинг та системи лояльності.
  • Доступність карти приміщення.
  • Черговість подачі страв.
  • Розділення суми чека.
  • Комбіновані оплати.
  • Прийом платіжних карток тощо.

Ultra — рішення для автоматизації роботи закладів громадського харчування. Програма складається з двох модулів:

  • Front office — призначений для роботи з клієнтами. Дозволяє швидко передавати замовлення на кухню, об’єднувати або розділяти рахунки, здійснювати різні платіжні операції, підв’язувати столики до конкретних офіціантів, а також фіксувати відкриття/закриття зміни і вести табель робочого часу кожного співробітника.
  • Back office — відповідає за аналіз зібраних даних. Цей модуль призначений для керівників та власників ресторанів. Він допомагає вести бухгалтерію, відстежувати рейтинг найбільш популярних страв, створювати різноманітні звіти і т.д.

ПЗ для готелів

Travelline, Shelter (росія) — онлайн-системи для управління готелем.

Альтернативи:

EasyMS — український хмарний сервіс для управління готелем, хостелом чи базою відпочинку. Підходить для готелів з номерним фондом до 30 номерів, для сезонних баз відпочинку — до 250 номерів. Під час пандемії для підвищення заходів безпеки розробники сервісу створили проєкт «Готель без рецепції». З ним можна налаштувати всі процеси готелю без залучення персоналу.

Можливості сервісу:

  • Календар для бронювання номерів допомагає слідкувати за завантаженістю готелю. Нові бронювання автоматично оновлюються та відображаються у календарі.
  • Доступний модуль бронювання для мережі готелів. Гість обирає бажаний готель та бронює в ньому проживання на сайті, в соцмережах або за допомогою месенджерів з будь-яких пристроїв.
  • Керування онлайн-каналами. Booking, Expedia, Hotels24 та багато інших майданчиків налаштовані в EasyMS, тобто всі бронювання з цих сайтів будуть автоматично надходити до системи.
  • Інтернет-еквайринг. Можливість приймати оплату онлайн з автоматичним зарахуванням коштів до бронювання.
  • Завантаження електронних документів гостей. Сервіс у 2021 році пройшов сертифікацію для додатку Дія. Це дає можливість завантажувати документи клієнтів у картку гостя в декілька кліків.
  • Інтеграція з різними системами. Відкрите АРІ дозволяє будь-які інтеграції з CRM, BAS тощо.

SmartPlanet — комплекс технологічних рішень, які допомагають налаштувати необхідні процеси у готельній сфері: просування готельних послуг, збільшення доходів та оптимізацію робочих процесів.

Серед доступних рішень:
 

  • Модуль бронювання. Служить для автоматизації процедури бронювання готелю на вебсайті. Гість має доступ до інформації щодо наявності вільних номерів, тарифів, додаткових послуг та можливість проведення оплати. Після здійснення бронювання гість отримує лист з ваучером, а готель — деталі бронювання.
  • Сайт для готелю. Створення повноцінного сайту для послуг готельного бізнесу на різних платформах, а також інтеграція з необхідними системами.
  • Менеджер каналів. Єдиний кабінет для ефективного та оперативного управління всіма каналами продажів. Одночасно надає дані про номерний фонд через декілька каналів, зберігає всю інформацію в «синхронізації» між каналами та дозволяє одночасно оновлювати інформацію на каналах з єдиного кабінету. Сервіс має понад 500 каналів, доступних для підключення.
  • Система аналізу конкурентних цін. Моніторинг цінової стратегії конкурентів у реальному часі. Детальний аналіз цін, рейтингу, репутації з метою забезпечення готелів-партнерів відповідним набором даних.
  • Юридичні послуги для готелів. Вирішення завдань правового характеру завдяки комплексу послуг для підприємств готельного бізнесу. Аутсорсингова правова підтримка діяльності готелів, мініготелів, хостелів, приватних гостьових будинків та інших місць для розміщення.
Теги
Підписатись на розсилку