Про що:

Майже весь ринок можна поділити на два найпоширеніші напрямки — B2B та B2C. В цій статті ми розкажемо про особливості моделі B2B простими словами.

B2B (business to business) — це модель бізнесу, в якій одна компанія продає свою продукцію або послуги іншій компанії, а не кінцевим споживачам.

Компанії у сфері Б2Б забезпечують функціонування та розвиток інших бізнесів, постачаючи їм сировину або деталі для їхньої продукції, пропонують свої поради або послуги. Популярний приклад — виробництво автомобілів. Готова автівка — це результат B2B взаємодії, адже виробник закуповує деталі в інших компаній.

Зміст

Різниця між B2B та B2C маркетингом

Основа B2B маркетингу

Інструменти для бізнесу від Київстар

Різниця між B2B та B2C маркетингом

Головна відмінність полягає в цільовій аудиторії. Для B2B — це компанії, де рішення про купівлю товару або послуг ухвалюються колегіально та виважено з урахуванням рентабельності інвестицій.

Цільова аудиторія для B2C — це фізичні особи, які купують товар для власного користування, часто під емоціональним впливом реклами або мимохіть, навіть не замислюючись.

Тому для просування продукції використовуються принципово різні способи. У B2C акцент робиться на впізнаваності бренду та яскравому змісті, який зацікавить широку аудиторію. У випадку з B2B конкуренція значно менша, але налагодження співпраці потребує більшого часу. Тому важливо ретельно викласти всі характеристики та переваги товару або послуг та переконати клієнта у доцільності цієї інвестиції.

Основа B2B маркетингу

Невіддільною частиною B2B бізнесу є маркетингова стратегія. Її побудова дещо складніша, ніж для B2C підприємств, але алгоритм можна звести до 5 основних тез:

  1. Визначити позиціонування бренду — розробити історію та цінності компанії, в які повірять працівники та потенційні клієнти.
  2. Провести аналіз ринку — виявити конкурентів та їхні пропозиції, визначити прошарок клієнтів, які обслуговуються недостатньо.
  3. Побудувати портрет клієнта — виокремити тих, хто зацікавлений у послугах компанії та зрозуміти їхні критерії вибору.
  4. Налагодити канали комунікації — як потенційні клієнти дізнаються про послуги або продукт. Найбільш дієві сьогодні email-маркетинг та пошукова оптимізація (SEO).
  5. Аналізувати результати — на основі показників проведених маркетингових кампаній шукати найбільш ефективні варіанти.

Інструменти для бізнесу від Київстар

Київстар пропонує сучасні рішення для бізнесу:

  1. Для забезпечення зв’язку між співробітниками та з клієнтами — корпоративні мобільні тарифи, роумінг, дзвінки за кордон, eSIM та інтернет FTTB.
  2. Маркетингові інструменти — тригерні та таргетовані розсилки, віртуальна АТС та номер 0-800.
  3. Big Data — портрет клієнта, скоринг та геоаналітика (heatmaps).
  4. Для ефективної взаємодії між працівниками — Microsoft Office 365, трекінг, StarDocs та StarTeams, IP-телефонія, фіксований інтернет та корпоративні канали передачі даних.
  5. Хмарні технології — Microsoft Azure.
  6. Безпека даних — сервіси з кібербезпеки, та AntiDDOS.

Ці рішення актуальні для будь-якого бізнесу, зокрема для компаній у сфері B2B.

Тренди та аналітика#B2B#Бізнес#ЯкЦеПрацює?#Маркетинг#B2C#Тарифи#eSIM#Інтернет#КорпоративнийІнтернет#ІнтернетДляБізнесу#FTTB#Роумінг#ATC#0-800#BigData#Star.Docs#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#БігДата#IPтелефонія#Microsoft365#Офіс365#Azure#MicrosoftAzure#AntiDDoS#DDoS-атака

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#SWOT-аналіз#МаркетинговийАудит#Стратегія
#BigData#MicrosoftAzure#Cybersecurity#БігДата#ПортретКлієнта#ТригерніРозсилки
#Рішення#Маркетинг#Look-alike
#BigData#ADWISOR#Microsoft365#Офіс365#Look-alike
#eSIM#Рішення#Роумінг
#B2B#B2C#Маркетинг#Бізнес
#ADWISOR#Look-alike#BigData#MicrosoftAzure#0-800#ATC#БігДата#ПортретКлієнта#Тарифи#Роумінг#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Azure
#BigData#Look-alike#ПортретКлієнта

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку