Головна / Новини / Бізнес рішення / Бізнес у смартфоні. Які технології допоможуть відкрити нову справу?

Бізнес у смартфоні. Які технології допоможуть відкрити нову справу?

Бізнес у смартфоні. Які технології допоможуть відкрити нову справу?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
13 Травня 2022
Бізнес рішення

Каса у смартфоні, е-документи та хмарні сховища. Ці сучасні технології від Київстару вже сьогодні допомагають малому бізнесу відновлювати роботу та працювати у різних областях України. Або навіть розпочати нову справу під час війни. Адже для більшості потрібних для роботи інструментів і сервісів підприємцям не потрібно купувати додаткового обладнання. Достатньо мати смартфон та користуватися всім необхідним прямо з нього. Які саме — у матеріалі Kyivstar Business Hub.

 

Смартфон замість каси та терміналу

Втратити власну справу під час війни — важке випробування для підприємців. Тікаючи від бойових дій, багато хто змушений був покинути звичні приміщення, склади з товарами, обладнання. Відповідно до опитування EBA, 94% малого бізнесу в Україні відчули втрати через війну, а 20% з них повідомляють про збитки майну чи активам безпосередньо внаслідок бойових дій. Зокрема, 26% підприємців досі не можуть відновити свою роботу. Саме тому перед ними постає питання — як почати все заново у більш безпечних областях України?

Щоб заохочувати підприємців повертатися до роботи, Верховна Рада значно спростила оподаткування бізнесу. Зі свого боку, найбільший мобільний оператор країни Київстар сприяє тому, щоб відкрити нову справу в Україні стало можливо без дорогого обладнання та витрат на його обслуговування. Щоб розпочати торгівлю якнайшвидше, бізнесу достатньо мати смартфон та встановити мобільний додаток для торгівлі — STARKASA (працює на на ОС Android).

Додаток STARKASA перетворює смартфон на термінал для оплат та касовий апарат одночасно. Найближчим часом в ньому має також активуватися функціонал замовлення товарів онлайн. Загалом це ефективний та мультифункціональний інструмент для бізнесу в Україні, який дозволяє прямо зі смартфона проводити розрахункові операції, приймати безготівкові платежі, видавати чеки, співпрацювати з постачальниками товару онлайн тощо. Оскільки використання ПРРО зараз не є обов’язковим, то цю опцію в додатку можна не підключати.

Важливо, що до 30 червня за користування додатком навіть не потрібно нічого сплачувати і комісія від суми кожної транзакції — 0% (ліміт 50 000 грн/міс). Отже, бізнес-клієнти Київстар можуть швидко розпочати або поновити роботу в умовах війни, не турбуючись про додаткові платежі.

Якщо розглядати детальніше, то STARKASA поєднує три основні функції:

  • Мобільна каса з програмним РРО. Допоможе видавати фіскальний чек, розпочати та закрити зміну, створити список товарів, продати його, зробити знижку, провести повернення товару, сформувати касовий звіт тощо.
  • Visa Tap to Phone. Технологія, що перетворює смартфон із NFC-модулем на POS термінал, що дозволяє приймати безготівкові платежі.
  • STARKASA.MARKET*. Онлайн-платформа для замовлення товарів у постачальників. Порівнюйте ціни, отримуйте сповіщення про акції, оплачуйте зручним способом
    *буде додано можливість користування найближчим часом.

«Сьогодні для Київстару важливо не лише забезпечувати абонентів по всій Україні зв’язком, але й створювати умови для відродження роботи бізнесу та підтримки економіки країни. STARKASA — це простий інструмент, який дозволяє малому та середньому бізнесу дуже швидко розпочати роботу, де б не опинились підприємці зараз і де б не залишили своє устаткування, рятуючись від загроз війни. Адже все необхідне є прямо в телефоні й за це не потрібно сплачувати додаткові кошти – а ні комісій, ані абонплати. Завантажуйте, працюйте та рухаймось назустріч перемозі разом», — говорить керівник департаменту мобільних фінансових сервісів Київстар, Володимир Набоков.

Якому бізнесу додаток STARKASA може бути корисним замість терміналу чи каси? Насправді, будь-якому.
Наприклад, у вас свій салон краси. Ви завантажуєте додаток, реєструєтеся за допомогою мобільного телефону. Далі додаєте послуги та їхню вартість у систему: «Манікюр» — 450 грн, «Фарбування брів» — 300 грн. Якщо ви не маєте свого терміналу, то підключаєте функцію «Tap to Phone». Усе. Клієнти зможуть розплатитися за послуги банківською карткою, просто приклавши її до вашого смартфону. Потрібна сума перерахується на ваш рахунок. За потреби, ви можете надати клієнту чек.

Аналогічно можуть працювати й магазини. Уявімо, у вас є магазин дитячого одягу в Харкові. На початку повномасштабної війни ви змогли забрати свої речі зі складів, евакуювали бізнес до Тернополя, а тепер плануєте відновити роботу на новому місці. Для цього внесіть до системи мобільного касового апарату STARKASA ваші товари з ціною. Так ви або ваш продавець зможе відмічати кожну продану річ, видавати чеки покупцям, аналізувати залишки товару тощо.

Документообіг в смартфоні

Паперові документи все частіше демонструють свою ненадійність. Зазвичай вони можуть пошкодитися, загубитися, хтось може їх навмисно знищити. Під час війни ситуація стала ще складнішою, коли українські компанії через обстріли могли втратити всю свою документацію. А також унеможливився обмін документами – багато хто переїхав, служби доставки не працюють на певних територіях або доставляють листи дуже довго. Убезпечити себе від таких проблем у майбутньому можна завдяки сервісу для швидкого обміну електронними документами Star.Docs онлайн. Доречі, на час війни користуватися цим сервісом можна безкоштовно.

Е-документи, як і інші новітні технології, набули більшого розвитку через пандемію коронавірусу. Вони показали себе зручними перш за все через те, що підписантам не потрібно було бачитися, щоб укласти угоду. Останні два роки саме е-документи дозволили багатьом компаніям працювати віддалено. Зокрема, скоротився і час укладання нових угод з підрядниками в різних областях України. Наприклад, за досвідом аграрної компанії «ОптімусАгро Трейд», підпис паперових документів займав 3-5 днів, а зі Star.Docs процес скоротився до 5 хвилин.

Якщо ви прямо зараз шукаєте, як оптимізувати процеси для вашого бізнесу на новому місці або з урахуванням того, що на паперові документи не вистачає часу і ресурсу, Star.Docs – те що вам потрібно:

  • якщо ви керівник бізнесу: усі ваші е-документи зберігатимуться у хмарному сховищі. Доступ до них відкритий 24/7 з будь-якого пристрою з підключенням до інтернету. Підписати документ за допомогою КЕП можна буде за кілька хвилин.
  • якщо ви бухгалтер: скорочуйте час роботи з документами, коментуйте, обговорюйте, підписуйте акти, звіти й інші документи онлайн.
  • якщо ви менеджер, який відповідає за певний напрямок роботи: відстежуйте статус документів, укладайте угоди з підрядниками та контрагентами за лічені хвилини.

Варто сказати, що починаючи нову справу, користуватися Star.Docs особливо зручно. Наприклад, магазин будь-якого розміру може укласти електронні договори з постачальниками товару, а також одразу вести свою бухгалтерію онлайн. Це безпечно з точки зору законодавства, а електронні звіти без проблем приймають у податковій.

Якщо підприємець ніколи раніше не працював з е-документами, то можна звернутися до експертів – спеціалісти Київстару проконсультують на кожному етапі роботи з сервісом. Навчитися працювати зі Star.Docs доволі просто, а коли ви все засвоїте, то зможете створювати документи, зберігати їхні шаблони, визначати, хто має затвердити угоду, а хто – підписати. У режимі онлайн можна бачити, на чий підпис документ очікує. Водночас видалити такий е-документ неможливо без згоди всіх сторін, а його копії зберігаються у хмарному сховищі та доступні для звантаження у будь-який момент.

Тож якщо для вас пріоритет – не залежати від зайвих паперів та мати все важливе під рукою – переводьте документообіг в електронний вигляд та користуйтесь Star.Docs за смартфону, адже система має зручний мобільний додаток.

Спілкування з клієнтами через кол-центр

Ще один виклик війни – комунікація з працівниками, клієнтами, партнерами, яка вщент порушена була у перші дні війни. Згодом все потроху почало ставати на рейки, але багатьом налагодити з нуля якісне обслуговування клієнтів стало завданням не з легкий. Втім, воно цілком реальне. Наприклад, ваш зараз ваше ательє переглянуло свої можливості і почало відшивати нові замовлення під військові потреби. Ви найняли навіть більше людей з тих, хто переїхав у безпечні регіони. І знадобився склад для готової продукції, щоб вже звідси її зручно було забирати волонтерам. Замовлень багато. Номер телефону один. Всі намагаються додзвонитися, але лінія часто може бути зайнята й клієнти чують: «Вибачте, абонент розмовляє».

Тож щоб уникнути такого колапсу, підприємцям варто знати про можливості сервісу Віртуальна мобільна АТС від Київстар, завдяки якому можна влаштувати невеличкий кол-центр.

Віртуальна мобільна АТС — це хмарна технологія, яка об’єднує усі мобільні та стаціонарні номери організації в єдину телефонну мережу, що допомагає одночасно приймати багато викликів з кількох пристроїв.

Щоб почати користуватися цим сервісом, підприємцю не потрібно купувати або орендувати дороге обладнання, адже це все знаходиться на боці оператора. Співробітникам компанії, які відповідають за певні питання, достатньо мати при собі мобільний телефон. Номери працівників ви самостійно додаєте через онлайн-платформу до вашої корпоративної мережі. Далі налаштовуєте переадресацію дзвінків з номера, який відомий клієнтам, на номери працівників і все – можна працювати, не пропускаючи дзвінки та надаючи коректні відповіді на різноманітні звернення.

Працює хмарний сервіс досить просто. Потенційний замовник телефонує за номером, який ви вказали у своїй рекламі. Далі система за обраним маршрутом спрямовує виклик: дзвінок може надходити усім обраним співробітникам одночасно або за пріоритетністю. Наприклад, виклик йде на ваш номер, а якщо ви зайняті, то він переадресовується вашому помічнику або менеджеру.

До Віртуальної мобільної АТС ви можете під’єднати необмежену кількість номерів і підключити функцію Інтерактивного голосового меню, щоб розподіляти виклики між спеціалістами у залежності від питання клієнта. Також можете під’єднати єдиний номер 0-800, який є безоплатним для абонентів усіх мобільних операторів. У цьому випадку сплачує за виклик отримувач дзвінку.

Така система проста у керуванні та стане корисною для бізнесу різних напрямків: освітнім курсам, медичним центрам, службам доставки, сервісним компаніям, магазинам, волонтерським організаціям з допомогою населенню та іншим – всюди, де є звернення клієнтів та можливість пропустити дзвінок через зайняту лінію.

Це лише три з багатьох інструментів від Київстар, які дозволяють продовжувати працювати навіть під час війни і при цьому мати все необхідне під рукою – в своєму смартфоні. Проте є й інші, які дозволяють команді працювати дистанційно, дбати про кібербезпеку та збереження даних, налаштовувати комунікацію з клієнтами тощо. Дізнатися про них більше можна на спеціальному лендінгу Київстар.

Теги
Підписатись на розсилку