Головна / Новини / Бізнес рішення / Чорна п'ятниця та новорічні знижки: як провести успішне промо

Чорна п’ятниця та новорічні знижки: як провести успішне промо

Чорна п’ятниця та новорічні знижки: як провести успішне промо, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
16 Листопада 2021
Бізнес рішення

 
Чорна п’ятниця, Кіберпонеділок, новорічні свята та інші подібні заходи — це чудова можливість для ритейлера всього за кілька днів отримати більше виручки, розширити свою клієнтську базу, просунути магазин. На жаль, в Україні ставлення багатьох компаній до подібних розпродажів усе ще залишається неоднозначним. Бізнес часто йде в мінус через неправильне планування або отримує лише невеликий приріст продажів, а наступного року знову витрачає ресурси на організацію розпродажів.

Але самі українські покупці, згідно з аналізом від Black-Friday.Global, останніми роками проявляють значний інтерес до «Чорної п’ятниці». Приблизно 33,3% купують саме в п’ятницю, хоча цікавість до розпродажу починає зростати ще в понеділок. При цьому 62% українців очікують появи знижок. Щоб компанія змогла знайти своїх клієнтів із цієї кількості людей та значно підвищити свої продажі, необхідно провести ефективну рекламну кампанію. А підготуватись до неї допоможе використання Big Data.

Ефективне проведення Чорної п’ятниці із застосуванням Big Data

Сьогодні з Big Data працює не лише великий, але також малий та середній бізнес. Українським компаніям не перший рік доступна аналітика великих даних завдяки послугам компанії «Київстар».

Мобільним зв’язком та інтернетом телеком-оператора користується більшість жителів України. На основі його аналізу можна створити актуальну для вас маркетингову стратегію. Саме він є одним із головних факторів для проведення успішної промокампанії під час розпродажів, таких як Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок.

Далі крок за кроком розберемося, як, використовуючи Біг Дата, провести ефективну рекламну кампанію.

Крок перший: дізнайтесь хто ваш клієнт.

Один із ефективних способів «знайомства» із споживачами — інструмент «Портрет клієнта».

За допомогою великих даних можна дізнатися про особливості та характерні риси потенційних покупців. Експерти Київстар допоможуть вам краще зрозуміти потреби своєї цільової аудиторії, застосувавши аналітичну модель на основі 40 критеріїв на основі Big Data, а саме: переваги та інтереси, вік, стать, подорожі Україною та за кордон, використання транспорту та мобільного інтернету, геолокація тощо.

За результатами цього аналізу ви отримуєте портрет свого клієнта у вигляді аналітичного звіту, де показано розподіл аудиторії у відсотковому співвідношенні.

Така інформація дозволяє ближче «познайомитися» зі своєю цільовою аудиторією, точніше дізнатися про її переваги та потреби. Портрет клієнта допомагає провести сегментацію клієнтської бази, скоригувати стратегію комунікації, розробити актуальний релевантний продукт та збільшити кількість клієнтів, які скористаються вашою пропозицією.

Крок другий: знайти нових клієнтів

Використовуючи портрет клієнта, Київстар може розробити look-alike модель, тобто знайти покупців, які за ключовими характеристиками схожі на існуючих, а отже, з найбільшою ймовірністю, куплять ваш продукт.

Пропоновані сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. У роботі з даними компанія дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Крок третій: комунікація з клієнтом

Наступний крок — правильно донести інформацію до споживачів. Для цього Київстар пропонує налаштувати два види розсилок на основі Big Data — таргетовану та тригерну.

Тригерні розсилки з рішеннями на основі Big Data

Що таке тригерні розсилки? Це повідомлення, які надходять клієнту в той момент, коли спрацьовує певна подія. Наприклад, якщо налаштовано розсилку за місцем розташування, то коли потенційний покупець опиниться поряд з вашою торговою точкою або зайде в потрібний торговий центр, йому прийде повідомлення з пропозицією відвідати ваш магазин або з інформацією про знижки.

Таргетована розсилка

Таргетинг вважається одним із найбільш популярних та ефективних методів просування товарів та послуг. Таргетована розсилка дозволяє розподілити повідомлення для різних груп споживачів та надіслати їм релевантну пропозицію. Та тут вартість залучення одного ліда невисока. Особливо якщо порівнювати з іншими видами реклами.

У період розпродажів, коли на кожному сайті покупців чекають цікаві пропозиції та низькі ціни, ритейлу досить складно завоювати увагу клієнтів. Тут потрібно не тільки створити цікаву ідею, а й підібрати правильний канал комунікації. Тоді як у ящиках електронної пошти накопичується багато листів, а месенджери, такі як Viber та Telegram, переповнені спамом, SMS-розсилки стануть чудовою можливістю донести свою пропозицію клієнтам.

Перший спосіб налаштувати таке розсилання — зробити це самостійно на інтелектуальній платформі ADWISOR від Київстар. Сервіс побудований на основі Big Data-технологій та дозволяє користувачам швидко налаштувати та запустити розсилку SMS-повідомлень одержувачам, які підписалися на послугу «Мої знижки».

Основні функції інтелектуальної автоматизованої платформи ADWISOR:

  1. Легко та швидко налаштувати розсилку завдяки підказкам на кожному етапі створення.
  2. Підбір аудиторії по 40+ Big Data-фільтрам, таким як: стать, вік, тип гаджета, використання мобільного інтернету, подорожі за кордон та Україною, вибір певних локацій (місто, район, конкретна ділянка) на карті для проведення розсилок, інтереси (любителі музики, кіно, спорту, подорожей, комп’ютерних ігор), транспорт, наявність дітей тощо.
  3. Використовувати збережені шаблони аудиторій для швидкого запуску промо-кампаній або створювати власні та використовувати їх для нових розсилок без додаткових налаштувань.

Крім того, ви самостійно формуєте бюджет, який готові витратити на смс-розсилку, а також встановлюєте кількість повідомлень та зручний час для розсилки. Вартість смс-розсилки залежить від обраної категорії фільтрів, кількості абонентів та ціни повідомлення.

Також ви можете довірити весь процес аналітикам «Київстар». Фахівці допоможуть провести таргетовану SMS-розсилку на потрібну вам цільову аудиторію з використанням альфаімені вашої компанії.

Щоб таргетована розсилка спрацювала для вашого бізнесу, експерти підберуть за певними характеристиками цільову аудиторію на основі портрета клієнта або вашого запиту. Наприклад, геолокація — коли пошук потенційних клієнтів відбувається на конкретній території: якщо покупець знаходиться недалеко від зазначеної точки, йому приходить смс з корисними пропозиціями та акціями в конкретному районі міста.

Крок четвертий: підключаємо інші канали

Щоб отримати позитивний результат від таргетованої реклами, необхідно не тільки скласти портрет клієнта та налаштувати під нього промокампанію, але також підібрати медіамайданчик, де вашу пропозицію побачить найбільша кількість потенційних покупців. Скориставшись послугами Київстар, ви зможете розміщувати свої ролики та банери на великих медіамайданчиках.

Щоб ви отримали результат від використання цього каналу, експерти Київстар застосовують сформований раніше портрет клієнта для аналітики та підбирають аудиторію для таргету на обраному медіамайданчику.

Завдяки Київстару та медіамайданчикам український бізнес отримує можливість показувати рекламу конкретно виділеній групі людей, а не всім відвідувачам ресурсу. Фільтрація, звуження та сегментація аудиторії відбувається за допомогою націлювання на основі Big Data.

Переваги використання таргетованої реклами на медіамайданчиках за допомогою великих даних:

  • можна потрапити до дійсно «свого» клієнта, що значно збільшує ефективність рекламної кампанії;
  • таргетована аудиторія формується під будь-яку галузь із індивідуальним підходом.

Крім цього, банер та відео показуються лише тим відвідувачам сайтів медіахолдингів, яким цікава ваша пропозиція.

Технології великих даних вже давно стали буденністю — багато компаній використовують їх сьогодні для вирішення різних бізнес-завдань, у тому числі й проведення акцій, створення реклами, таргетованої та тригерної розсилки.

Ефективний маркетинг — це не тільки якісне обслуговування чи низька ціна, а й уміння вчасно зробити пропозицію, перенаправити фінанси потенційного клієнта з одного завдання на інше. Зробити так, щоб людина, яка прокинулася з думкою про недорогий телевізор (і, можливо, плануючи зробити покупку у конкурента), вирішила купити трохи дорожчу модель у Чорну п’ятницю саме у вашому магазині. Впоратися з усіма цими завданнями допомагають рішення від Київстар.

Щоб отримати більше інформації щодо використання продуктів та сервісів Big Data, можна замовити персональну консультацію на сайті Київстар.

Теги