У бізнесі CTR є важливим показником, оскільки він допомагає оцінити якість рекламної кампанії (РК). Вчасно дізнавшись, що РК працює неефективно, можна не зливати бюджет компанії у прірву, а удосконалити промоматеріали та навіть змінити маркетингову стратегію. Тож, у цій статті детальніше розповімо, що ж таке CTR та як його використовувати.
Що таке CTR?
Click-Through Rate відображає відношення кількості кліків на оголошення до кількості його показів. Іншими словами, щоб розрахувати CTR, вам потрібно знати кількість показів реклами та кількість кліків на неї. Далі показник вимірюють за допомогою формули:
CTR = (Кількість кліків / Кількість показів) * 100
Наприклад, ваша реклама була показана 1000 разів і отримала 50 кліків. Підставляємо дані до формули:
CTR = (50 / 1000) * 100 = 5%
Тобто, CTR становитиме 5%.
Далі потрібно зрозуміти, наскільки цей показник клікабельності є високим або низьким, і що з цим робити.
Як проаналізувати рівень CTR
Спойлер — універсального рівня CTR для всіх не існує. Тож, на запитання “Який CTR є хорошим?» однозначної відповіді немає. Аналізувати показник необхідно залежно від:
Досягнення високого рейтингу кліків має важливе значення для успіху PPC (Pay per click, «оплата за клік»). Це різновид розрахунку за розміщену рекламу, коли рекламодавець сплачує за кожен клік на оголошення. Це безпосередньо впливає як на показник якості промокампанії, так і на те, скільки ви платите щоразу, коли хтось натискає на ваше оголошення в пошуковій мережі. До речі, Google Ads та інші платформи пошукового маркетингу часто пропонують знижки на рекламу, яка має високу релевантність запитам користувачів.
Якщо ви рекламуєтеся у соціальних мережах, то і там можете знайти середні значення CTR для різних типів оголошень. Також треба зрозуміти, що сам CTR не дасть повної картини щодо ефективності вашої РК. Доцільно аналізувати цей показник разом з іншими метриками, такими як витрати на рекламу, середній чек та інші. Додайте сюди ж конкретні цілі компанії та ваші очікування від реклами.
Бізнес-процеси, де можна вимірювати CTR
Розповімо про декілька бізнес-процесів, де аналіз CTR може бути корисним:
- Рекламні кампанії. CTR визначає ефективність реклами, допомагає вибрати найефективніші її формати. Також дозволяє підбирати привабливі заголовки, ключові слова, опис, зображення, які залучають більше кліків. Тож, легко визначити, які РК працюють краще, спонукають клієнтів до взаємодії з контентом та переходу на продуктові сторінки для оформлення покупок.
- Соціальні мережі. CTR є важливим показником ефективності рекламних оголошень і постів у соціальних мережах. Вимірювання цього показника допомагає визначити успішні типи контенту, заголовки, зображення або відео, які привертають найбільше уваги користувачів та спонукають до кліків, лайків, коментарів та репостів.
Наприклад, підвищити CTR рекламних кампаній у Facebook можна за допомогою інструментів Big Data від Київстар та таргетування аудиторії.
Як це працює?
Таргетинг на потенційних клієнтів у Facebook працює в комплексі з таргетованими розсилками від Київстар (більше про них ми розповідали у цій статті). Тож, потрібно підібрати відповідну цільову аудиторію та сегментувати її за необхідними вам критеріями — вік, стать, вподобання, стиль життя тощо.
Далі на клієнтів, які були сегментовані для таргетованої SMS-розсилки, можна провести РК у соцмережі Facebook. Це допоможе:
– змінювати креатив;
– проаналізувати точність обраної аудиторії для РК.
Щоб правильно обрати ЦА створюйте портрет клієнта з Big Data від Київстар. Так ви зрозумієте, хто ваші покупці, чим вони цікавляться та який мають стиль життя. Як створити портрет клієнта у 10 кроків, ми пояснили у нашій інструкції.
Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі знеособлених даних. Персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS і MMS, історія браузера не передаються і не продаються третім особам. Також Київстар не передає дані про кількість клієнтів на певній території. Цей інструмент використовується лише як критерій формування розсилки.
Ознайомитися з іншими рішеннями для малих, середніх та великих компаній можна на нашому сайті.