Головна / Новини / Тренди та аналітика / Ціни та інфляція — тренди пошуку у світі. Як розуміти нові настрої клієнтів?

Ціни та інфляція — тренди пошуку у світі. Як розуміти нові настрої клієнтів?

Ціни та інфляція — тренди пошуку у світі. Як розуміти нові настрої клієнтів?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
27 Вересня 2022
Тренди та аналітика

Війна рф проти України вплинула на весь світ та змінили пріоритети людей та їхню споживацьку поведінку. Так, у 2022 році компанія Google виявила новий глобальний тренд у пошукових запитах, який не був актуальним раніше. На фоні постійної нестабільності та змін громадяни різних країн та континентів почали значно більше цікавитися цінами, інфляцією та можливістю заощадити.

Тож, як бізнесу розуміти нові потреби своїх клієнтів та бути їм корисними, читайте далі у нашому матеріалі.

 

Як у 2022 році змінилися пошукові тренди у світі?

Інфляція. Економічна невизначеність. Зростання вартості життя. Усе це — великі фінансові теми, які у 2022 році швидко увійшли у повсякденний лексикон європейців, американців, корейців тощо. Люди стикаються з багатьма кризами одночасно, зокрема з рекордною інфляцією у своїх країнах, що веде до збільшення рахунків та фінансових проблем. Саме тому тема грошей стала така актуальна.

Наприклад, у Туреччині інтерес у Google до запиту «yıllık enflasyon» або «річна інфляція» зріс на 200%, а у Франції пошук «livret épargne» (з франц. — «ощадний рахунок») збільшився на 55%.

Одна з проблем, яку гостро відчувають у Європі — це зростання цін на енергоносії. А тому у Польщі пошуковий інтерес до «ceny energii» (з пол. — «ціни на енергію») зріс на 265%, а у Великобританії пошук «рахунки за енергію» — на 500%. Зокрема, частішими стали наступні запити у Google:

  • найдешевший час, щоб увімкнути пральну машину (Британія);
  • погодинна ціна на електроенергію (Данія);
  • як економити енергію (глобальний тренд).

Також, за спостереженнями Google, європейці почали більше цікавитися пенсіями, зокрема у Данії достроковими виплатами (ріст запиту 260%), а в Іспанії розміром пенсій — зростання у 150%.

Тренди споживацької поведінки європейців. Як їх розуміти?

Різку зміну вподобань людей можна було відстежувати під час спалаху пандемії коронавірусу, коли до свого пошуку користувачі Google почали масово додавати фрази «поблизу дому» та «недалеко від мене». Це означало, що бізнес мав змінити свої точки продажу товарів та запустити доставку, щоб відповідати новим очікуванням клієнтів.

У 2022 році через стурбованість своїм фінансовим положенням європейці почали частіше додавати до свого пошуку інше слово — «дешево». Наприклад, зріс запит у Туреччині «найдешевша морозильна камера», а у Швеції — «дешева кава».

Водночас люди готові інвестувати у дорогі покупки, які принесуть їм економію надалі. Так, більше користувачів Google шукає «субсидії на сонячні панелі» у Франції та «субсидії на тепловий насос» у Нідерландах. Це говорить про те, що споживачі усе частіше намагатимуться балансувати між «дешевим» та «корисним».

Відбувається і поєднання нових трендів з уже відомими. Скажімо, запит на екологічність тепер утворив міцний альянс зі спробою заощадити сімейний бюджет. Споживачі шукають можливості, щоб обрізати зайві витрати та перейти на доступні альтернативи звичним товарам. Наприклад, змінюється ставлення до повторного використання одягу та речей: запит «секонд-хенд» та «вживаний» відчутно зріс у Великобританії.

Ціни та інфляція — тренди пошуку у світі. Як розуміти нові настрої клієнтів?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2
Джерело: thinkwithgoogle.com

Як бізнес може використати пошукові тренди?

Компанії, які розуміють своїх клієнтів, роблять завжди найбільші продажі. А використати нові тренди можна, адаптувавши пропозицію до нових запитів у споживачів:

  • Запропонуйте дешевші аналоги своєї продукції. Якщо у вас є в асортименті дорогі товари й попит на них падає, то спробуйте переосмислити їх. Чи можливо цю річ зробити доступнішою без втрати якості? Так ви зможете зберегти клієнтів, які тимчасово не можуть собі дозволити великі витрати.
  • Передбачте попит на ринку. Зростає ціна на пальне та енергоресурси, люди готуються до зими, споживачі все частіше звертають увагу на вживані речі. Такі тенденції допоможуть вашому бізнесу знайти нові можливості на ринку та вчасно запропонувати людям свої послуги.
  • Змініть свою маркетингову комунікацію. Європейці зараз активно шукають інформацію, як заощадити, чому ціна зросла саме на цей продукт і як підготуватися до зимового періоду. Ви можете публікувати відповіді на такі питання у своїх блогах або соцмережах, а також використовувати ці запити у своїй рекламі. Споживачі впізнаватимуть свою проблему та будуть певні, що саме ваша компанія допоможе їм пройти складний період найбільш стабільно.

Вищезгадані тренди стануть корисними не лише тим українським компаніям, які працюють на іноземних ринках. Вони також дозволяють бізнесу зрозуміти масштаб змін, які зараз відбуваються у світі, та продумати більш деталізовану маркетингову комунікацію для своїх споживачів в Україні. У цьому також будуть корисними Big Data-сервіси від Київстар, а саме портрет клієнта, визначення потенційної аудиторії з look-alike моделлю, пошук вигідних місць для реклами чи торгових точок з геоаналітикою тощо.

Зокрема, український бізнес може налаштувати персоналізовану SMS або Viber-розсилку. Доступні кілька опцій:

  • Таргетована розсилка. За допомогою Big Data-параметрів, таких як стать, вік, інтереси, подорожі, вид транспорту, стиль життя тощо спеціалісти Київстар підберуть для вас цільову аудиторію і проведуть проморозсилку.
  • Тригерна розсилка. Фахівці оператора допоможуть налаштувати промокампанію за встановленою подією. Повідомлення надсилатимуться в потрібний момент: коли споживач буде найбільш зацікавлений в покупці або проходитиме повз торгову точку.
  • Самостійна розсилка через API-платформу ADWISOR. Ви можете самостійно обрати аудиторію за потрібними вам Big Data-параметрами та надіслати повідомлення, коли вам зручно.

Більше про можливості Big Data-сервісів від Київстар ви можете дізнатися, залишивши заявку на сайті.

Теги
Підписатись на розсилку