Київстар: попит у бізнесу на Big Data сервіси зростає

Київстар: попит у бізнесу на Big Data сервіси зростає

25 Січня 2021
Огляди ринку

Київстар проаналізував, що за останні шість місяців* 2020 року у бізнесу в 2 рази виріс попит на сервіси Big Data**, за допомогою яких компанії можуть точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, більш грамотно будувати комунікацію з клієнтами, робити таргетинг, підбирати ефективні маркетингові інструменти для просування і багато іншого.

Серед найбільш затребуваних сервісів Big Data – таргетовані SMS розсилки, фінансовий скоринг та аналітика даних за запитом замовника, наприклад теплові карти або геоаналітіка. Попит на ці сервіси виріс в 2 рази в порівнянні з аналогічним періодом в 2019 році як у представників великого бізнесу, так і у компаній середнього і малого сегмента.

Найпоширенішим став запит від бізнесу на інструменти, які маркетологи використовують для таргетированої комунікації з клієнтами про продукти, послуги та акції – таргетована SMS розсилка. Кількість компаній, які звернулися за цими Big Data сервісами збільшилася вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше. Найчастішими замовниками сервісів Big Data від Київстар стали представники фінансового і страхового бізнесу, роздрібна та оптова торгівля, автосервісні компанії, а також телекомунікації.

 «Наш досвід показує, що все більше підприємств використовують у своїй роботі Big Data, щоб перевершити конкурентів. У багатьох галузях і нові гравці на ринку, і вже давно існуючі компанії управляють стратегіями в тому числі за допомогою аналізу даних для того, щоб завойовувати увагу клієнтів і, відповідно, частку ринку. Зараз вже існують приклади використання Big Data в кожній сфері: від IT і охорони здоров’я до муніципалітетів і державних відомств. Ми бачимо цей тренд, нарощуємо власну експертизу в області великих даних, розвиваємо молодих Data Science фахівців в Big Data School, допомагаємо бізнесу і державі рости і розвиватися», – коментує Ілля Польшаков , директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар.

Отримати більше інформації про можливості Big Data продуктів і сервісів для будь-якого типу і розміру компанії, а також замовити індивідуальну консультацію або послугу можна на офіційному сайті Київстар .

Попит на послуги Big Data у держпідприємств залишається стабільним. Найбільше замовлень від державних установ за аналізовані шість місяців* надходило на аналітику даних, наприклад про звички споживання телекомунікаційних послуг.

Теги