Київстар пропонує бізнес-клієнтам оновлений сервіс для проведення промокампаній

Київстар пропонує бізнес-клієнтам  оновлений сервіс для проведення промокампаній, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
05 Жовтня 2021
Kyivstar News

Компанія вдосконалила функціонал платформи для самостійних клієнтських розсилок Business Data Solution* та перезапускає її під новою назвою – ADWISOR

Метою проведених оновлень стало створення мультиканального маркетингового інструменту, можливості якого дозволяють краще вибудовувати комунікацію з клієнтом, розширювати клієнтську базу та, як наслідок, збільшувати продажі. Створювати та налаштовувати розсилки в ADWISOR стало простіше та зручніше, а розширений функціонал платформи врахував запити клієнтів на точне визначення цільової аудиторії розсилок, детальну аналітику проведених промокампаній та інші.

Зокрема, серед оновлень:

  1. Нові фільтри для вибору цільової аудиторії розсилок.
    До наявних фільтрів додано ще 24, зокрема: подорожі до районів України з виходом до Чорного та Азовського морів або Карпат; користувачі програм для онлайн-нарад; особи, зацікавлені спортом, кіно, комп’ютерними іграми та багато інших.
  2. Оновлений інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
    Створювати промокампанії стало простіше завдяки функціоналу підказок на кожному етапі роботи з платформою ADWISOR.
  3. Покращена аналітика проведених розсилок.
    Відтепер можна детально аналізувати та порівнювати промокампанії між собою, використовуючи фільтрування та сортування даних, а також завантажувати статистику в Excel.
  4. Збережені шаблони аудиторій для подальших кампаній.
    Для швидкого запуску промокампаній можна створювати шаблони аудиторій та використовувати їх для нових розсилок без додаткових налаштувань.

Київстар пропонує бізнес-клієнтам  оновлений сервіс для проведення промокампаній, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Костянтин Вечер,
директор з розвитку бізнесу
на корпоративному ринку Київстар

«Сьогодні успішна робота з клієнтами базується на можливостях давати їм персональні пропозиції, тобто такі, які найбільше відповідають інтересам споживачів та їхнім очікуванням. Адже так є більша вірогідність того, що товар або послугу куплять. І для таких комунікацій якнайкраще підходять саме розсилки, в основі яких лежить Big Data-аналіз. А можливість завдяки ADWISOR запускати промокампанію швидко, власноруч налаштовувати всі її параметри, гнучко управляти бюджетом, робити висновки на підставі точної аналітики – це конкурентна перевага, яка може дуже допомогти малому та середньому бізнесу в роботі з клієнтами».

 

Київстар пропонує бізнес-клієнтам  оновлений сервіс для проведення промокампаній, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Київстар пропонує бізнес-клієнтам  оновлений сервіс для проведення промокампаній, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №3

Київстар пропонує бізнес-клієнтам  оновлений сервіс для проведення промокампаній, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №4

Отримати більше інформації про платформу ADWISOR і замовити консультацію щодо її використання для проведення самостійних розсилок можна на сайті Київстар https://kv.st/7dS.

*Business Data Solution* – сервіс, побудований на основі Big Data-технологій, який дозволяє користувачу на спеціальній платформі налаштувати та запустити розсилку SMS-повідомлень отримувачам, обраним за 40+ фільтрами.

Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Теги