Головна / Новини / Бізнес рішення / Лікарні у воєнний час. Які технології дозволять розвиватися медзакладам

Лікарні у воєнний час. Які технології дозволять розвиватися медзакладам

Лікарні у воєнний час. Які технології дозволять розвиватися медзакладам, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
04 Серпня 2022
Бізнес рішення

Ринок приватної медицини в Україні під час війни скоротився утричі. Зменшилася кількість звернень до лікарів, не лише через нестачу в українців часу, грошей чи бажання слідкувати за здоров’ям. Через війну вимушені переселенці опинилися далеко від знайомих клінік та спеціалістів, а натомість приватні медзаклади втратили значну кількість своїх постійних клієнтів.

Як лікарням підтримувати зв’язок зі своїми пацієнтами навіть на відстані, як знайти нових клієнтів та забезпечити безперервну роботу медичних ІТ-систем — пояснюємо у нашому матеріалі.

 

Телемедицина. Як бути завжди на зв’язку з пацієнтами

На ринку приватної медицини найскладніше зараз почувають себе невеликі приватні клініки у центральних, східних та південних областях. Наприклад, лише у столичному регіоні близько 80% приватних лікарень закрилися або ж можуть припинити діяльність у скорому майбутньому. Мова йде здебільшого про невеликі бізнеси, які не мали значної фінансової подушки, щоб пережити кризу.

Значно впав попит на послуги приватних медзакладів, зокрема, через вимушене переселення українців всередині країни та за кордон. У таких умовах клініки мають бути гнучкими та запропонувати своїм клієнтам спосіб, як залишатися на зв’язку зі своїми лікарями навіть на відстані. Для цього лікарням варто впроваджувати хоча б базові елементи телемедицини.

Телемедицина — це передусім віддалена консультація пацієнта з лікарем за допомогою технологій. Найпростіше налагодити віддалену комунікацію за допомогою телефонного зв’язку та спеціального кол-центру.

Наприклад, під час війни подібну онлайн-послугу для клієнтів запустила медична лабораторія ДІЛА. Її співробітники тепер у телефонному режимі консультують пацієнтів та лікарів щодо інтерпретації результатів досліджень та з інших суміжних питань у сфері ендокринології, гінекології, терапії тощо.

Спілкуватися з постійними пацієнтами, консультувати їх у разі потреби, направляти на додаткові обстеження лікарям допоможе корпоративний зв’язок. Який саме тариф обрати, щоб обсягів послуг вистачало на всі потреби, можуть підказати спеціалісти Київстар.

Зокрема, для приватних лікарень підійде тарифна лінійка для бізнесу «ВАШ».

Вона має наступні переваги:

  • Необмежена кількість номерів. Компанія може під’єднати будь-яку кількість номерів до корпоративної системи.
  • Зручна оплата за єдиним рахунком. Лікарня матиме централізований спосіб оплати за користування тарифами всіма співробітниками.
  • Суперсили без додаткових оплат. Можливість без доплат під’єднати до кожного з тарифів додаткові функції. Наприклад, щомісяця 500 МБ інтернету в роумінгу або додаткову SIM-карту для планшета або ноутбука.
  • Переадресація викликів. Якщо хтось з лікарів не на місці або зайнятий, то дзвінки від клієнтів на його номер можна перенаправити на іншого спеціаліста.
  • Номер співробітника належить компанії. Якщо хтось з фахівців змінить роботу, ви можете передати його робочий номер телефону іншому співробітнику, не втрачаючи клієнтську базу.
  • Роумінг як вдома. Турбуючись про українців за кордоном, Київстар надає можливість користуватися зв’язком у 30 країнах світу без жодних доплат. Завдяки цьому працювати з пацієнтами віддалено зможуть навіть лікарі, які виїхали внаслідок воєнних дій за межі України.

Натомість у кол-центр можуть звертатися нові клієнти або пацієнти, які ще не мають свого постійного лікаря у вашій клініці. Послуга є актуальною особливо для тих українців, хто евакуювався у невеликі міста та селища України, де медична інфраструктура погано розвинута. У такому випадку консультація з лікарем навіть телефоном уже стане основою для подальшого лікування хвороб.

Кол-центр можна швидко запустити за допомогою Віртуальної мобільної АТС від Київстар. Перевага цієї технології в тому, що вона дозволяє лікарям працювати дистанційно поза офісом та навіть у різних містах України. Достатньо об’єднати обрані мобільні та стаціонарні номери в єдину мережу, щоб приймати виклики. Зокрема, є можливість увімкнути голосове меню (IVR), щоб розподіляти тематично виклики на певних спеціалістів та під’єднати єдиний номер 0-800, безоплатний для пацієнтів.

Портрет пацієнта. Як заново знайомитися з клієнтами

За пів року повномасштабної війни міграційні хвилі всередині України зменшилися. Тепер лікарні зіткнулися з наступною проблемою: змінився їхній основний клієнт, а отже змінився і попит.

Так, гендиректор однієї з найбільших українських медичних мереж «Добробут» Вадим Шекман відзначає три головні зміни:

  • Планові операції стали неактуальними. На перший план вийшли ургентні випадки, швидка допомога та термінові операції.
  • Жінки з дітьми, які були найактивнішими клієнтами приватних клінік, виїхали на Захід або за кордон. Відповідно середній вік пацієнтів збільшився.
  • Найбільше попит зменшився на педіатрію. Натомість зросла кількість звернень до невропатологів, урологів та акушерів-гінекологів.

Під час таких драматичних змін у цільовій аудиторії приватних медзакладам варто заново скласти портрет свого пацієнта. Тут можуть допомогти Big Data-рішення від Київстар. З ними лікарня отримає детальний аналіз клієнтів за майже 100 критеріями. Результати спеціалісти оператора оформлюють у звіт, у якому буде показаний відсотковий склад аудиторії за кожним із критеріїв. А щоб зрозуміти, який обсяг потенційних клієнтів може бути з ознаками отриманого Портрету клієнта, знадобиться look-alike модель, яка підбирає схожу аудиторію.

Наприклад, житомирська приватна лікарня може проаналізувати свою базу клієнтів та з’ясувати, що 40% жінок репродуктивного віку переїхали за кордон або на Захід країни. Натомість у місті з’явилося більше літніх переселенців зі Сходу та Півдня. Уже на основі цієї інформації можна прийняти два важливих рішення:

  1. Відкривати філії в областях, куди поїхало найбільше ваших клієнтів.
  2. Оновити лінійку послуг відповідно до потреб потенційних клієнтів старшого віку.

Ми працюємо. Як знайти нових клієнтів

Коли ви вже знаєте портрет свого пацієнта, варто спланувати правильну маркетингову комунікацію. Наприклад, компанія ДІЛА опинилася в ситуації, коли багато її постійних клієнтів поїхали на Захід країни, а переселенці у Києві здебільшого не знали цю медлабораторію. Щоб прокомунікувати з обома групами ДІЛА скористалася SMS-розсилкою від Київстар.

ДІЛА розіслала SMS для постійних клієнтів з інформацією, де знайти їхні філіали в областях, та повідомила, що вони знову працюють. Водночас для нових клієнтів за допомогою ознайомчих SMS компанія сповістила про свої актуальні послуги та акції.

Для бізнесу Київстар пропонує скористатися двома типами розсилок:

  • Таргетовані СМС-розсилки. Тобто спрямовані на конкретну аудиторію, яку обирають за допомогою Big Data-параметрів, таких як стать, вік, тип та операційна система девайсу, інтереси, подорожі, транспорт, стиль життя тощо.
  • Тригерні СМС-розсилки. Тобто такі, що реагують на завчасно задану подію або дію. Наприклад, людина зайде у визначений вами район (дія) й одразу отримає від вас пропозицію на телефон у вигляді СМС-повідомлення.

А щоб створювати рекламні кампанії без допомоги спеціалістів Київстар, варто скористатися сервісом для самостійних проморозсилок ADWISOR. Тут можна обрати потрібну цільову аудиторію за певними критеріями та надіслати повідомлення у зручний для вас час.

Хмари для лікарні. Як стати дистанційними та безпечними

Щоб зберегти всю ІТ-інфраструктуру лікарні та забезпечити безперервність роботи компанії, варто почати працювати з хмарними технологіями. Український бізнес масово мігрував свої ІТ-системи з локальних до хмарних серверів через загрози російських ракетних обстрілів. Мова йде найперше про фінансові організації, банки, які з початком повномасштабної війни перенесли критично-важливі процеси у закордонні дата-центри, зокрема до Microsoft Azure.

Azure від Microsoft — це одна з найпопулярніших у світі хмарних платформ, яка розміщує та обробляє дані у понад 100 дата-центрах у 60+ регіонах світу. Завдяки цьому лікарні можуть легко адмініструвати будь-які хмарні служби: вебдодатки, бази даних, образи продуктів, віртуальні мережі та сервери, сховища тощо.

Важливою перевагою MS Azure є і те, що платформа має вбудовані сервіси безпеки даних, що є обов’язковою умовою для медичної сфери, яка працює з конфіденційною інформацією пацієнтів. Microsoft може гарантувати надійність збереження медичної таємниці, що підтверджується відповідними сертифікатами, зокрема PCI-DSS, ISO 27001, GDPR тощо.

Міграція у хмару — це не лише безпекове рішення на час війни. Для лікарень це може бути інвестиція у майбутній розвиток компанії та інтеграція у світові тренди з розвитку медицини. Ось кілька прикладів, як закордонні медзаклади використовують MS Azure вже зараз:

  • Британський NHS Foundation Trust за допомогою Microsoft Azure налагодив дистанційну роботу своїх лікарів та спростив обмін інформацією про пацієнтів між клініками.
  • Американські лікарні застосували аналітичні інструменти на базі Microsoft Azure, щоб точно спрогнозувати, в яких лікарнях спостерігатимуться сплески випадків зараження коронавірусом. Це дозволило укомплектувати персонал і перемістити апарати штучної вентиляції легенів у місця, де вони найбільше потрібні.

Щоб отримати більше інформації про сервіси, як допомагають українському бізнесу працювати та розвиватися навіть під час війни, залишайте заявку на сайті Київстар.

Теги
Підписатись на розсилку