Американська компанія Attentive проаналізувала понад 10 мільярдів своїх маркетингових SMS-повідомлень та визначила найкращий час для їхнього надсилання. Тож, ділимося інсайтами Attentive, які ви теж можете застосовувати для своїх SMS-розсилок.
Зміст
Як зручно надсилати SMS клієнтам
В одному з наших матеріалів ми розповідали про зручну платформу, яка допомагає компаніям інформувати своїх клієнтів або партнерів про різні події та акції через SMS або Viber-повідомлення. Йдеться про ADWISOR. Нагадаємо, що залежно від типу розсилки там є можливість завантажити свою базу клієнтів чи знайти нових через Big Data-фільтри, створити текст повідомлення та обрати бюджет. Також є можливість встановити дату та час розсилки. І саме з цим часто виникають питання, адже треба розуміти, коли саме SMS спрацюють найефективніше.
Самостійно створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR. Доступний 30-денний тестовий період.
Коли краще надсилати рекламні SMS
Attentive запевняє, що найкращий час для надсилання маркетингових SMS-повідомлень — з 13:00 до 17:00 у будні. Хоча іноді відправлене SMS у вихідні дні також може принести гарний результат компанії.
Ось деякі переваги відправки пропозицій у цей часовий проміжок:
Окрім цього, перед плануванням розсилки додатково поставте собі такі запитання:
- Що ймовірно робитимуть отримувачі SMS, коли побачать сповіщення про повідомлення від нашої компанії? Вони можуть їхати в авто або громадському транспорті в офіс, бути на обідній перерві, проводити час із сім’єю або друзями.
- Чи зручно їм буде знайомитися з вашою пропозицією?
- Чи зможуть отримувачі виконати дію, якої ви очікуєте. Наприклад, перейти за посиланням, зателефонувати, відвідати ваш магазин тощо.
- Чи встигнуть клієнти скористатися пропозицією після отримання СМС?
- Це святковий день або звичайний? Наприклад, під час свят більшість брендів проводять активні маркетингові кампанії, тож ваша пропозиція не має стати білим шумом серед інших.
Ставтеся з повагою до того часу, коли ваша аудиторія може відпочивати. Зазвичай це проміжок між 20:00 і 12:00 залежно від графіка роботи. У цей час краще не надсилати текстові повідомлення.
Стаття за темою: Сучасні рішення для удосконалення SMS-розсилок клієнтам
Як часто відправляти промоповідомлення
Attentive рекомендує в середньому надсилати не більше шести-восьми повідомлень на місяць. Проте все залежить від сфери діяльності компанії, специфіки товарів і послуг, бюджету та ще багатьох факторів. Іншими словами, усе індивідуально. Втім, не варто забувати й про сегментацію аудиторії. Її потрібно застосовувати, щоб не дратувати своїх клієнтів великою кількістю SMS.
Сегментація аудиторії — це важливий процес для ефективного комунікаційного планування. Вона забезпечує задоволення потреб різних груп клієнтів, допомагає зменшити небажаний спам і забезпечити більш персоналізований підхід до комунікацій зі споживачами. Більше про те, як та навіщо компаніям сегментувати своїх клієнтів, ми розповідали у нашій статті.
Інший приклад. Деякі з ваших клієнтів можуть переходити за посиланням в СМС лише тоді, коли ви запускаєте велику акцію, а інші — цікавляться переважно новими продуктами компанії. Ви маєте враховувати, що саме ваша аудиторія зацікавлена отримати від вас.
Тож, частота відправки повідомлень залежить, зокрема від сегментації. Як зрозуміти, що ви обрали не ту цільову аудиторію, можна прочитати у нашому матеріалі.
Стаття за темою: SMS-маркетинг для бізнесу. Повна інструкція для початківців
Тестуйте свої ідеї
За думкою фахівців Attentive, кожній компанії потрібно тестувати відправку різних повідомлень, щоб точно дізнатися, у який час їхні клієнти найбільш активні.
Що можна тестувати:
Читайте також: Як зробити розсилку у Viber: покрокова інструкція
Застосовуйте цілісний підхід до ваших розсилок. Подумайте про те, з ким ви спілкуєтеся та яку цінність клієнт отримує у відповідь. Це налаштує вас на успіх. До речі, наразі на платформі ADWISOR доступний 30-денний тестовий період. Спробуйте і ви залучати клієнтів зручним бізнес-інструментом для SMS та Viber розсилок.