Головна / Новини / Тренди та аналітика / Rich-контент: що це та для чого він брендам?

Rich-контент: що це та для чого він брендам?

Rich-контент: що це та для чого він брендам?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
02 Грудня 2022
Тренди та аналітика

Сучасних споживачів все важче здивувати традиційною рекламою товарів та послуг. Адже кожного дня в інтернеті вашу потенційну аудиторію оточують різноманітні промокампанії інших брендів. Якщо реклама не чіпляє увагу людей, то стає просто «білим шумом». Маркетологам треба розуміти, що споживачі стали більш вимогливими до будь-якого контенту. Тому пропонуємо трохи змінити вектор та підійти до залучення аудиторії зі сторони емоцій, а не тільки розуму. Мова про rich-контент. Що це та чому його ефективність вища за класичну рекламу?

 

Який контент називають «rich»?

Rich-контент — це контент, який українською можна описати як багатий, розкішний, насичений. Його мета — викликати в аудиторії емоції. Для цього контент має дивувати, вражати, виділятися. Тобто фото, відео або опис товару має бути таким, щоб потенційні клієнти, відвідавши ваш інтернет-магазин або сайт, зацікавились продукцією.

Це не новий інструмент і його вже давно використовують деякі компанії. Наприклад, щоб підтримувати увагу споживача, традиційні стокові фотографії товару, до яких ми всі звикли, змінюють на зображення у 3D-форматі. Завдяки цьому клієнт може досконало роздивитися товар з усіх боків. Це дозволяє людині уявити його пропорції, ніби вона тримає продукцію у своїх руках.

Водночас якщо ваша компанія хоче розповісти клієнтам про якийсь інноваційний товар, то звичайного текстового опису можливостей продукту буде не достатньо. Усе тому, що через наявну термінологію такий формат може стати складним для розуміння. Щоб цього уникнути, зробіть динамічний короткий відеоогляд. У такий візуальний спосіб клієнт краще сприйме інформацію та зрозуміє, наскільки йому потрібен цей товар.

Типи «насиченого» контенту

Rich-контентом вважають будь-який контент, який допомагає оригінально «упакувати» продукт, щоб аудиторії було легше приймати рішення про покупку. Існують наступні типи «насиченого» контенту:

  • фотографії з оглядом 360 градусів;
  • 3D-модель;
  • змістовні відео;
  • анімовані GIF-файли;
  • інфографіка;
  • доповнена реальність.

Розглянемо кожний тип детальніше.

Фото з оглядом 360 градусів

Фото з оглядом 360 градусів — це метод, який дозволяє захопити у кадр увесь об’єкт у формі повного кола. Як правило, це робиться шляхом розміщення товару на поворотному столі та знімання кількох фотографій під різними кутами. Потім зображення об’єднуються під час постобробки для створення об’єкта у сферичному вигляді. Чим якісніші зображення, тим краще сприйматиметься товар. У електронній комерції, автомобільній або туристичній галузях цей тип фото продає найкраще.

Так, умовний меблевий інтернет-магазин може використовувати не просто фото шкіряного стільця, а додати огляд 360 градусів. Завдяки цьому потенційний клієнт може побачити товар більш деталізовано: колір, форму, текстуру, якість швів тощо. На прикладі нижче показано, як людина самостійно обертає зображення крісла і дивиться ті характеристики, які їй цікаві.

Rich-контент: що це та для чого він брендам?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Приклад 360-градусного зображення крісла. Джерело: blog.scaleflex.com

3D-модель

3D-модель — це реалістична цифрова візуалізація товару, яка дозволяє краще зрозуміти продукт, його призначення та функції, фізичні характеристики. Завдяки цьому клієнти можуть навіть уявити, як вони використовуватимуть об’єкт або носитимуть рекламований одяг.

На відміну від звичайної фотографії та навіть фотографії з оглядом 360 градусів, 3D-модель можна візуалізувати без готового товару. Тобто для того, щоб зробити фото стільця, потрібно мати його у наявності, а 3D-модель — це повністю цифровий об’єкт, створений на комп’ютері. Він більш універсальний, бо можна легко змінювати кольори, форми, розміри товарів, яких ще не існує. Це стане у пригоді компаніям, які запускають на ринок один продукт у кількох варіаціях із різних матеріалів, текстур, кольорів або розмірів. Для цього потрібна єдина 3D-модель, модифікована для демонстрації доступних варіантів.

Наприклад, компанія IKEA використовує 3D-моделі замість фотографій для свого каталогу меблів. Компанія існує у кількох різних країнах із різними уподобаннями клієнтів щодо дизайну інтер’єру. За допомогою 3D IKEA може створювати маркетингові матеріали для різних груп клієнтів, не виготовляючи меблі у реальності до їхнього замовлення.

Rich-контент: що це та для чого він брендам?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №3

Джерело: ikea.com

Відеоконтент

Сьогодні все більше споживачів дізнаються про бренди через відео, а тому, потребують більш автентичного фірмового контенту. Відео залучає органи слуху та зору глядача, тому доносить повідомлення ефективніше, ніж інші типи контенту. Так, 84% клієнтів вирішують придбати товар саме після того, як подивляться відео бренду. Проте щоб ролик не вимкнули та не промотали, він має бути тривалістю від 30 секунд до хвилини. Бережіть час глядачів. Розкажіть про головне: як використовувати ваш продукт, покажіть відгуки клієнтів, поділіться тим, як ваша компанія допомагає у розвитку галузі загалом тощо.

Наприклад, нещодавно ми випустили серію роликів про корпоративний зв’язок та інтернет. Це не лише розповіді про переваги послуг, а повноцінні історії зі своїми героями та сюжетами, які мають емоційний відгук в аудиторії.

Нагадуємо, багато хто з глядачів дивиться відео без звуку, особливо, коли перебуває у громадському місці. Тому наявність субтитрів у відео дозволить вам охопити більшу кількість потенційних клієнтів.

Анімовані GIF-файли

GIF — це набір кадрів, які змінюються протягом попередньо встановленого часу. Зазвичай тривалість — до 15 секунд. Цікава перевага GIF-анімацій у тому, що через них можна передати більший обсяг інформації, ніж у статичних зображеннях. Вони цікавіші, додають руху та енергії будь-якому вмісту, який вони супроводжують. Їх можна використовувати у бізнес-статтях, публікувати у соціальних мережах, надсилати в електронних листах, розміщувати у рекламі тощо. Розмір GIF-файлу помітно менший, ніж у відео або навіть деяких зображень. Завдяки цьому завантажити гіфку для перегляду можна відчутно швидше. До речі, ви можете конвертувати у десятки GIF частини з вашого відео.

Наприклад, американський магазин текстилю Brooklinen використовує гіфки в електронних листах для їхніх нових клієнтів. Компанія могла б надсилати просто текстове привітання. Проте додатковий GIF-файл в email-листі надихає на очікування та відображає радість від отриманого замовлення.

Rich-контент: що це та для чого він брендам?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №4

Джерело: wyzowl.com

Інфографіка

Якщо ви шукаєте спосіб просто і зрозуміло розповісти клієнту про складні дані, об’єднати товари за типами та цінами, розповісти цікаво про переваги та можливості продукції, то гарним форматом для вас стане — інфографіка. Це графічне візуальне подання інформації, яке допомагає швидко та зрозуміло її відобразити. Крім того, через інфографіку легко подавати будь-які статистичні дані.

Наприклад, компанія Rent, яка працює у сфері нерухомості, за допомогою інфографіки демонструє клієнтам, як використовувати доповнену реальність у своєму домі за допомогою трьох простих кроків. Ця інфографіка невелика за розміром та навіть має елементи GIF-файлів. Тож, головні візуальні елементи залишаються у центрі уваги глядача.

Rich-контент: що це та для чого він брендам?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №5

Джерело: apartmentguide.com

Використання доповненої реальності

Доповнена реальність (англ. augmented reality або AR) використовується компаніями, щоб допомогти клієнтам побачити, як виглядатимуть меблі, будинки, номери у готелях, автомобілі. Перед покупкою товару клієнт може перевірити, чи вписується той або інший предмет меблів у кімнату і чи пасує він до інтер’єру. AR також корисна для віртуальної примірочної, що дозволяє споживачам приміряти окуляри, одяг, взуття та робити макіяж. За даними Shopify, бренди, які використовують доповнену реальність, спостерігали зростання роздрібної конверсії приблизно на 250%.

Наприклад, бренд Timberland розмістив незвичне дзеркало біля свого магазину, дозволяючи людям приміряти одяг цифровим способом. Це цікава ідея, щоб збільшити кількість відвідувачів під час запуску нової лінійки товарів або під час розпродажу.

Який з типів rich-контенту обрати для демонстрації? Все залежить від товару, аудиторії, ваших можливостей та рівня креативності.

Теги
Підписатись на розсилку